HøstBaby <3 Elias Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Stod på badet i går før jeg skulle i seng, så strøk jeg fingrene over magen, å navlen min er jo nesten borte ! Før kunne jeg gjemme fingertuppen inni der liksom, nå er det bare en pitteliten grop med en virvel i. Måtte jo le da, for det var så innmari rart å kjenne å se. Lurer på hvordan den vil se ut når jeg blir enda større, er jo bare 21+2 nå..
anette&tutta mari :) Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 hehe:) min har blitt en kjempestor tut som stikker ut! ser det utenpå klærne også men den er kjempemyk og fin og samboeren min synes den er så god å ta på
Tinamor22 Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 he he, er det samme med meg, merker at navlen min blir mindre og mindre, var liksom ett hull innover, men nå får jeg nesten ikke fingertuppen inn en gang litt arti, betyr jo bare at magen vokser :D
mamma21*Har født* Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Har også det samme. Istedenfor å få en utovernavel forsvinner navelen min bare mer og mer er helt rart!
*Lille Persille" Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Min ble plutselig flat! Skjedde bare på 2-3 dager, helt merkelig! Er i uke 22
LilleLykkeMor Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Ha, ha , ha, enda en av de tingene jeg aldri har tenkt på skal skje med kroppen løpet av graviditeten. Denne kroppen er full av overraskelser, noen litt morsommere en andre. Lurer på hva som kommer til å skje med min? Gleder meg til å finne ut .-) *undre, undre*
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 hihi....min også er i ferd med å forsvinne helt....snodige greier...men er jo ikke noe problem å få fjerna navle-lo da;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå