Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Hjelp!! Klarer ikke la være å spise noe søtt. Hver eneste dag. Klør i fingrene etter sjokolade....eller alt som er søtt.... Gikk opp 20 kg i svangerskapet. er nå 163 høy og veier 60 kg.
yret Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Ammer du? Jeg hadde et vanvittig sukkerbehov da jeg fullammet. Nå ammer jeg mindre, og det har heldigvis roet seg litt. Det fort gjort å bli "avhengig" av sukker. Her var løsningen å kutte tvert. Var kjipt de første dagene, men så går det greiere. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 ja full ammer. Trener en god del og går mye, men de siste 10 kg er veldig lei å bli kvitt. tenkte på sånn eple eddik eller noe...ett eller annet for å få mindre sukker behov ass
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 For meg er det egenlig ikke suget etter sukker som er problemet, men at jeg er rastløs og derfor går og putter alt jeg finner i munnen. For meg hjelper det å ha noe å holde på med som f.eks strikking. Da er jeg opptatt av det og glemmer at jeg har lyst på noe. Er ikke sikkert det hjelper for deg da.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 samme her.Pleier ikke spise søtt stort.Når man først begynner,så er det ikke bare og slutte.Må ha hele tiden.Sukker virker sånn:mer mer mer.men etter det du har skrevet om vekta di osv,så er du ikke tykk.Jeg tar sjokolade hele tiden.Når jeg står opp på morgenen og hele veien.Er bare dumt.Grunnen til du klør i fingrene er nettoppp sukkertrangen.Da kan det fortsette sånn.Må bare pine deg med og ikke ha sjokolade/brus på 2-3 dager.Er hardt,men da ser du at trangen ikke er der.T.o.m lettbrus osv.Om det er kunstig sukker eller ikke så narrer det kunstige hjernen.Er falsk søthet.Jeg drikker ikke brus lenger.Av og til når jeg er på besøk eller noe.En periode drakk jeg pepsi max.Ble avhengig og la på meg mange kilo.++ søthunger,sulten hele tiden.Må pines litt for og kutte ut søthetene.Ellers kan du bare spise spise ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå