Gå til innhold

Kan jeg få fullmakt?

Anbefalte innlegg

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Assa... mannen min har mye å gjøre på jobb om dagen og jeg må i banken for oss begge mtp. boliglån.. Kan jeg få fullmakt av han til å skriver under for ham? Siden han sliter med å få fri liskom, og hvordan skaffer man fullmakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi skulle ha lån til bilen,var sambo på jobb på sjøen. Det banken gjorde da, var å fakse de papirene han måtte skrive under på til han på jobb, og så fakset han de tilbake med underskrift. :o)

Skrevet

Vi fikk to ulike modeller av banken, tok begge med oss hjem, leste igjennom, signerte og returnerte papirene på den løsningen vi ville ha.

Skrevet

Men jeg kan representere ham i møte med banken? For vi vet hva vi skal ha og vil, hehe. Kan jeg gi de hans papirer og tale for han, liksom

Skrevet

Tja, vanskelig å si... Men kan du ikke ta en tlf til banken og høre. så slipper du en evt bomtur? :o)

Skrevet

Vi gjorde det i forbindelse med signering av boligkjøp da jeg skulle på ferie den dagen. Jeg måtte skrive en fullmakt til samboeren min samt at jeg måtte få underskrift fra en person(eller var det 2...) som var vitne til at jeg skrev fullmakten hvis du skjønner...

Skrevet

Knallbra, må jeg ogås skrive under på fullmkaten eller holder det at mannen min får to kolleger til å skrive under som vitner ?

Skrevet

hmmm det husker jeg ikke....men er vel ikke poeng at du skriver under vil jeg tro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...