Brenda med 2 ute Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Motsvarer disse studiene andre studier, altså synes arbeidgiver at man er kompetent om man gått NKI? Noen som vet? Ser på masse studier nå, lener seg mot høgskolestudier. Men kom over NKI. Og lurer litt på hva det er? Har bodd utenlands veldig lenge og er ikke helt insatt i alt ennå.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Har sått fra meg NKI og tenken på studere på den måte noe mer....på en vanlig skole så knytter ma vedifulle kontakter også....¨Nki er greit nok hvis det ikke er andre muligheter....bedre enn ingenting, en ikke like godt som å gå på en høyskole eller vidregående skole direkte etter hva jeg har forstått.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Ville ikke tatt fullt studie der. Jeg kommer til å ta 30 SP derfra, men det er for å styrke kompetansen min i tillegg til bachelorgrad på vanlig høyskole...
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Eg lurte på NKI også men endte opp på høgskulen. Stor trives her så detta blir bra!!
Inga Bling Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 tilsvare er ordet du leter etter, ikke motsvare. NKI er greit, men har nok ikke helt samme status som "vanlig" studier.
piano♫ Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Kommer hvertfall veldig an på hvilket studium det er. Noen av studiene er det jo veiledere fra høgskoler på - og høgskolene som har det faglige ansvaret og opplegget. Jeg har tatt spes.ped. via NKS (Høyskolen i Telemark) nå, arbeidsgiveren min er veldig glad for at jeg tar denne videreutdanninga, det er etterspurt kompetanse her.
Brenda med 2 ute Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2008 Var det jeg tenkte. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå