Gå til innhold

Dere som har to biler, har dere to sett med bilstoler? Isåfall hva skalgs har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har to biler, har dere to sett med bilstoler? Isåfall hva skalgs har dere? Vi har en på 3,5 år og en på 8 mndr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke det.

Harogså en på 3 1/2 år,og den siste på 13mnd...

Men den andre bilen brukes sjelden da..

Pappa'n her i huset bruker den mest om vinteren da lastebilen ikke kan stå på gardplassen her..

Eller så bare bytter vi setene over i hans bil.

Er det noe spes,så setter vi igjen setene eller noe,slik att den andre kan hente.

Skrevet

Ja, det har vi. Har en acto graco i den ene bilen, og en Maxi cosi i den andre.

Skrevet

Gutten på 3 år har beltestol i begge våres bilde + en i bestemorsbil. Enklere å ha flere stoler enn å drive å ta den ut og inn hele tiden...

Tuppa på 2 mnd har bare en stol, men den står jo ikke fastmontert heller da. Har ikke base...

Når gutten var rundt året, så hadde vi en universalstol (9-36kg) i bilen som ble minst brukt og en HTS Besafe i "hovedbilen" hvor han satt bakovervendt.

Skrevet

I den ene bilen, som jeg bruker, har vi recaro start til 3,5 åringen, recaro young sport til 4,5 åringen og pute til 10 åringen. Samt maxi cosi m/base som venter på å bli brukt av Linus i magen.

I pappas bil har vi to recaro start seter og skal få tak i base til babysetet. 10 åringens pute ligger i bagasjen og tas frem ved behov.

Skrevet

vi har en bil hver, og en hts besafe izi combi i hver bil=)

Skrevet

Britax hi-way i ene, besafe izi combi i andre, Snuppa er 14 mnd.

Skrevet

Vi har bare ett barn, da, men har BeSafe Izi Combi X1 i begge bilene.

Skrevet

Vi har to biler, men sete i en.

Skrevet

Foreløpig et barn, hun har hatt et sete i hver bil...

Men nå har svigersøs det, siden hun skal passe når babyen kommer.

Babyen får bare et sete, men skal ha base i den ene bilen ogbare bruke belter i den andre.

Skrevet

Vi har en hts besafe sak, bakovervendt i den bilen vi bruker mest. Og en recaro youngsport ettellerannet i den andre. Der valgte jeg den stolen fordi den blir tatt inn og ut av bil ganske ofte, og ikke alltid meg som setter inn, så ville ha en stol som var lett for andre å sette inn også, uten at det gikk på sikkerheten... Er noe mer kronglete å sette inn den hts`en og risikere at noen valgte litt lettvinte løsninger på den, den sjansen tar jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...