miss anna Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 er det noen som har gode tips for hovne føtter? jeg er ikke hoven i fingre eller bein, kun i føttene, og alle sko føles for små... prøver å bruke støttestrømper på jobb...men om kvelden føles tærne og føttene helt sprengt... gode råd?
Michka Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hei! Tipsene eg fik av jordmor var å drikke mye vann, unngå salt mat og prøve å ligge med beina høyt innimellom.. Det funker til en viss grad, men hovner litt opp likevel...
MissO Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Er nok ikke så mye å gjøre noe med!! Er som du sier støttestrømper som er viktig pluss at du må prøve å ha bena høyt hvis du har mulighet. Står du hele dagen på jobb er det ikke rart. Som lindring etter endt dag pleier jeg å sette føttene i kaldt vann, det er helt nydelig, deretter smører jeg de inn med avkjølende fotlotion og legger dem høyt";)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jeg går til modningsakupunktur, og får samtidig nåler mot vann i føttene, og har blitt så mye bedre etter noen behandlinger! jeg hadde følelsen av å gå på vannputer, men nå er det helt annerledes. Absolutt verdt et forsøk! lykke til, håper du finner en løsning på det:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå