Gå til innhold

Til dere med små prinsesser!


Anbefalte innlegg

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Vil bare si: det fins håp!!

 

Etter en lengre periode hvor alt skulle være rosa, og masse klær (med andre farger) har blitt pakket bort nærmest ubrukt for at morgenene skulle være levelige, er det nå igjen mulig å bruke blå dongeribukser, røde snekkerbukser, grønne gensere. Vi legger fram klærne, og de kommer på uten sutring:) Og blir det galt, er det mulig å finne en løsning som ivaretar alles interesser. I dag ble detr til og med knallblå strømpebukse!!

 

Så alle dere konger og dronninger med viljesterke prinsesser; en normal garderobe kan atter være innenfor rekkevidde!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...