Gjest Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 I natt våknet jeg av min første leggkrampe i dette sv.skapet. Blir det som i forrige, så kommer det til å skje hver natt. Det er så ekkelt og vondt. trodde jeg skulle slippe denne gangen : ( Grusomt!!!!
elin og gutta;) Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 har hatt noen jeg og..... skal prøve å knyte ulltråd rundt ankelen. alle gamle bruker det. (mange i alle fall) er visst veldig effektivt. ser litt pussig ut, men:)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Åh, misunner deg ikke det, har hatt det innimellom i tidligere svangerskap og det er rett og slett gruuuusomt. Synes jeg husker å lese om noe som skulle hjelpe, hm, var det magnesium tilskudd...eller noe i den duren. Men det har du kanskje testet:)
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Ta magnesium og kalsium!!!! Gjør som følger: Gå på helsekostbutikken og kjøp kalsium tilskudd, gjerne kalsium/Magnesium. Kjøp også en boks med Magnesium tabeletter i tillegg. Altså Kasium+ Magnesium og bare Magnesium. Spis en av hver hver dag. Ta gjerne en to tre bananer i løpet av degen også til å begynne med. Krampene skal gå over ganske kjapt.
Trulte76 Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 i går natt våknet jeg av leggkrampe jeg også. kjempevondt
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Åh, det skal jeg også springe og kjøpe....Mitt store mareritt er å våkne av forferdelige leggkramper...Slet med det da jeg var yngre og trente mye...Absolutt ikke noe hyggelig:(
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 HAHA jeg har sånn nesten hver natt. Spretter opp og begynner å gå rundt i rommet. Ikke noe deilig nei, men sikkert bedre enn å føde tenker jeg da
Top of the hill Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Jordmor bad meg om å kutte ut all melk! Det hjelp på dagen! Men litt tilskudd er sikkert heller ikke så dumt
Herkules Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Trodde det var kalium og ikke kalsium man skulle ta det er kalium i banan
Fru Gravid Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Legen min sa at kombinasjonen kalsium og mye vann skulle hjelpe - har ikke hatt fler leggkramper etter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå