Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt våknet jeg av min første leggkrampe i dette sv.skapet. Blir det som i forrige, så kommer det til å skje hver natt. Det er så ekkelt og vondt. trodde jeg skulle slippe denne gangen : ( Grusomt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt noen jeg og..... skal prøve å knyte ulltråd rundt ankelen. alle gamle bruker det. (mange i alle fall) er visst veldig effektivt. ser litt pussig ut, men:)

Skrevet

Åh, misunner deg ikke det, har hatt det innimellom i tidligere svangerskap og det er rett og slett gruuuusomt. Synes jeg husker å lese om noe som skulle hjelpe, hm, var det magnesium tilskudd...eller noe i den duren. Men det har du kanskje testet:)

Skrevet

Ta magnesium og kalsium!!!! Gjør som følger:

Gå på helsekostbutikken og kjøp kalsium tilskudd, gjerne kalsium/Magnesium. Kjøp også en boks med Magnesium tabeletter i tillegg. Altså Kasium+ Magnesium og bare Magnesium. Spis en av hver hver dag.

Ta gjerne en to tre bananer i løpet av degen også til å begynne med.

Krampene skal gå over ganske kjapt.

Skrevet

i går natt våknet jeg av leggkrampe jeg også. kjempevondt :(

Skrevet

Åh, det skal jeg også springe og kjøpe....Mitt store mareritt er å våkne av forferdelige leggkramper...Slet med det da jeg var yngre og trente mye...Absolutt ikke noe hyggelig:(

Skrevet

HAHA :D jeg har sånn nesten hver natt. Spretter opp og begynner å gå rundt i rommet. Ikke noe deilig nei, men sikkert bedre enn å føde tenker jeg da ;)

Skrevet

Jordmor bad meg om å kutte ut all melk! Det hjelp på dagen!

Men litt tilskudd er sikkert heller ikke så dumt

Skrevet

Trodde det var kalium og ikke kalsium man skulle ta

det er kalium i banan

Skrevet

Legen min sa at kombinasjonen kalsium og mye vann skulle hjelpe - har ikke hatt fler leggkramper etter det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...