BabyMe Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Kan noen som har vært gravid før forklare meg hva egentlig murringer er? Hvordan skal/kan det kjennes ut? Er det kun i nedre del av magen eller kan man kjenne det andre steder i magen også? Er det der hele tiden eller kommer det og går
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hvis du mener som tegn på graviditet, er det lignende menssmerter nederst i magen, iallefall det jeg hadde:-)
Ella-83 Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Men jeg har ikke oppfattet murringer som smerter. Mer som type leamus følelse i... eggstokkene (?). Ikke så lett å beskrive alle følelser.. Hehe Det er hvertfall det jeg tenker på når det snakkes om murringer, men det er mulig at jeg har tatt feil. At man kjenner at "noe skjer der nede", men at det ikke er vondt av den grunn. Bare litt rart. Nå skal det sies at jeg har hatt en del cyster på eggstokkene og det kan være følelser av de som jeg har oppfattet som "murringer".
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Åja, hmm.. Når jeg hadde murringene var det ubehagelig i allefall. Og kunne til og med gjøre ganske vondt innimellom.
Ella-83 Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Hmm.. Finnes det noe definisjon på murringer? Jeg har bare antatt at det var det som jeg kjente, men det er FULLT mulig at jeg tar helt feil.
BabyMe Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Hmmm... Ikke enkelt å forklare nei kan jeg tenke meg. Tror muligens alle opplever det kanskje litt forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå