Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Men får det bare ikke til! Det er så mange ting som dukker opp som gjør til at jeg ikke får det til! 1)Han er ikke fra Norge og han har ingen familie her. 2)Han er arbeidsledig og har ingen penger til verken mat eller plass til å bo. 3)Han sier han ikke kommer til å dra alene. Om han drar fra huset ,så drar han med lille nurket vårt! Og det får han absolutt ikke!!! Jeg er villig til å ha 50/50 ,men han nekter å samarbeide. I tillegg til alt dette,så snakker han ikke mye norsk. Han er ingen alkoholiker,men når han først drikker,så drikker han for å bli full. Igår f.eks,så var vi ute med noen venner på formidagen og noen hadde med 5 øl. Han drakk 4 av de og han spurte noen om han kunne få "låne" ei flaske vodka...Han ble driiiitings på en søndag og han endte opp hengendre over doen. Kastet opp alt!! Og dette skjer hver helg... Hjelp meg! Hva kan jeg gjøre? Hva bør jeg gjøre??? Vil jo ikke miste nurket mitt!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Detta skulle du ha tenkt på før du dro inn enda en utlendig i detta landet! Nå må du bare skaffe deg en advokat.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Du driter vel litt på draget når du mener det med å ha enda en utlending her i landet...Er jo ikke fra Norge selv. Og takk for rådet med advokat, men ikke kom med rasistiske kommentarer.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 du bør skaffe deg advokat. å du har ikke ansvar for han når det gjelder penger eller leilighet. er hans egen feil han ikke har jobb (rekner eg med) eg hadde vore kjempe flau over han viss min balte sånn hver helg.. "låner" en flaske vodka å tar 4 av øla til vennen, nei herremin!!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Ja,jeg blir kjempeflau over det! Problemet mitt er at jeg får dårlig samvittighet! Utrolig at jeg sier det,men det er slik. Jeg føler meg dårlig fordi jeg tenker på det at han ikke har famile eller jobb. Han kommer jo til å ende i gaten! Og det er problemet mitt
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 ja, er ikke noe kjekt med dårlig samvittighet, men den går over etterhvert.. bare gjør det.. kansje han reiser hjem og? (med mindre det er til eit farligt land) er mangen som gjør det.. men du burde skaffet deg advokat før du sier det til han, så vet du hvor du står i forhold til fordelinga av barnet ol.. frå anonym over deg..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Til HI: få deg en advokat, ikke ha dårlig samvittighet! Til den første anonyme: det heter DETTE, ikke "detta".
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Du er villig til 50/50 enda han truer med å ta med seg barnet deres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå