SaftSuse *Overtid* Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Gutten vår på 1 år går så rart med venstrefoten, den peker utover, samtidig som han krøller tærne og går på innsiden av ankelen (huff, litt rar forklaring, men kom ikke på noe bedre...). Kan nesten virke som om leddbåndet på innsiden av ankelen er slakt, akkurat som om han har tråkket over på en måte... Noen som har vært borti noe lignende? Skal til legen på onsdag for å sjekke det...
M@mm@ til mine barn Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jepp.. Gutten vår har nettopp fått skinner.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Ånei... Gikk han på samme måten som jeg prøvde å forklare over? Huff, nå begynner jeg å grue meg til legetimen... :-/
ana baroma Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jenta vår hadde skeive bein da hun ble født. De mente det var klumpfot, men heldigvis var det falsk alarm. 5 uker i gips gjorde beina helt normale. Det går nok fint, bedre å fikse det nå enn seinere! Dersom legen er usikker på hva dette er, så be om henvisning til ortoped. Lykke til:)
SaftSuse *Overtid* Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Tusen takk ) Hadde på han sko noen timer igår, for å se om han gikk bedre da, det gjorde han også, men etterhvert var det vondt å ha skoen på... Han har ikke vondt når han går "på sin måte", men det kan ikke være sånn som det er nå... Er glad vi oppdaget det nå, før han begynner å gå ordentlig( må ha noe å holde seg i foreløpig), han hadde aldri klart å gå normalt sånn som den foten er nå... Høyrebeinet er helt normalt da )
M@mm@ til mine barn Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Ja, be om henvisning til ortoped så ordner det seg.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2008 Det skal jeg gjøre ) Kan det ha noe nytte å ta røntgen forresten? For å sjekke om det er noe galt inni der?
ana baroma Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 De tok ul på jenta vår for å sjekke om hun hadde hd i tillegg. Det var heldigvis normalt:) men be om time hos ortoped!
ana baroma Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Ser du er fra Kristiansand, de harn forresten en kjempeflink ortoped på sykehuset som tar de fleste unger tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå