Gå til innhold

Noen tips før 3d ul???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det i forhold til å få bra bilder på 3D? På vanlig ul slet vi med en for stille baby, så jeg måtte drikke noe søtt for å få den til å bevege litt på seg. Hvordan er det i forhold til 3D. Blir det kanskje dårligere bilder hvis det er for mye aktivitet? Og hvordan er det i forhold til å ha full el tom blære??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte

Skrevet

ingen som har noen tips?

Skrevet

Hvor langt er du på vei når dere skal på 3d da?

Skrevet

IKKE spis noe søtt for å få fart i babyen :-) Det er lettere for gynekologen/legen/sonografen å få baby til å snu seg ved å dytte på magen eller ved at du snur deg, enn at baby turner rundt for full maskin ;-) Jeg hadde full blære (selvom jeg nesten akkurat hadde tisset), men gikk på do halvveis i undersøkelsen for å få "endre litt på forholdene der inne" for lillemann ville ikke snu seg. Etter toalettbesøket fikk han bedre plass og snudde seg mot "kamera" :-)

Lykke til!

Skrevet

Er 27 +2. Blir spennende med 3d!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Det trenger ikke være en fordel dersom baby'n er for aktiv heller. Vår jente fektet så innmari foran ansiktet i tillegg til at morkaka lå delvis foran ansiktet så vi slet litt med å få helt 100% bilder.

Men klart at det er morro å se at de beveger seg også. Noe som funker på meg er å drikke noe kaldt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...