Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Hvordan er det i forhold til å få bra bilder på 3D? På vanlig ul slet vi med en for stille baby, så jeg måtte drikke noe søtt for å få den til å bevege litt på seg. Hvordan er det i forhold til 3D. Blir det kanskje dårligere bilder hvis det er for mye aktivitet? Og hvordan er det i forhold til å ha full el tom blære??
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 ingen som har noen tips?
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 IKKE spis noe søtt for å få fart i babyen :-) Det er lettere for gynekologen/legen/sonografen å få baby til å snu seg ved å dytte på magen eller ved at du snur deg, enn at baby turner rundt for full maskin ;-) Jeg hadde full blære (selvom jeg nesten akkurat hadde tisset), men gikk på do halvveis i undersøkelsen for å få "endre litt på forholdene der inne" for lillemann ville ikke snu seg. Etter toalettbesøket fikk han bedre plass og snudde seg mot "kamera" :-) Lykke til!
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Er 27 +2. Blir spennende med 3d!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Det trenger ikke være en fordel dersom baby'n er for aktiv heller. Vår jente fektet så innmari foran ansiktet i tillegg til at morkaka lå delvis foran ansiktet så vi slet litt med å få helt 100% bilder. Men klart at det er morro å se at de beveger seg også. Noe som funker på meg er å drikke noe kaldt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå