Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i en annen tråd at det er fullmåne idag. Er det tilfelle eller? I så fall melder jeg meg på til fødsel ;-)

Er tre dager over termin idag, har tak i ryggen og masse kynnere, og vil såååå gjerne få se den lille jenta vår snart!

Vil jeg gjerne slippe alle gravid-plager også seff, som en hyggelig bonus... Jeg velger meg såre brystvorter og amme-helvete foran dette any day!!! Takk ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Fullmåne er det først 20.mai.

Skrevet

I dag er det det de eldre kaller svart måne.........

Svigermor påsto at jeg kom til og føde i dag siden det er svart måne.........

Håper det er nå 10 dager på overtid.

Skrevet

Også kalt nymåne!

I Tromsø hadde dem i allefall poppa ut som bare det på en av nymåne dagan i fjor (sa ei venninna som jobbe der), så vi kan jo krysse fingra førr det ;) Har El-termin i mårra, men Ul-termin først 21.mai, så regne ikkje me at effekten av månen slår så hardt tell på mæ. Sjøl om det hadde vært utruli fint å få hilse på ho no! Lykke tell marina - syns det e din tur ;)

Skrevet

Fra gammelt av heter det visst at nymånen påvirker vannavgangen hos gravide, mens fullmånen påvirker fødsel. Så vi kan jo bare håpe at vannet går i dag! Det må jo bare føre til fødsel også, hehe.

Skrevet

melder meg på denne nymåne og vannavgang jeg.. er 8 dager over i dag og veldig klar for at noe skal skje snart..håper det er no i dette..

Skrevet

Den som føder i dag får en dobbelt tyr, siden sol & måne er i tyr begge to. Men dette er en av de fineste månene å fødes under i år fordi planetene er supre. Dette blir en rolig, trygg unge som elsker moren sin!

Skrevet

Å det var jo flott å lese! At horosopet kommer til å bli bra om jeg føder snart! Syns det er ganske spennende med horoskoper!

Går her 5 dager over termin, og venter.... og venter.... er "rar" i kroppen idag - kanskje fordi jeg holder på å bli syk (forkjøla) eller kanskje det er månen som påvirker meg og det er noe i gjære! Lov å håpe (o:

Skal til modningsakkupunktur om få minutter, kanskje det i kombinasjon med månen gjør utslaget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...