Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 en bikini du (antageligvis) bare kan bruke denne sommeren ? er jo greit med en bikinitopp som støtter litt når man har større pupper pga amming, men å kjøpe en topp som kanskje blir brukt noen ganger... er det bortkastet??
*Smiley* Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Ja , det ville jeg gjort. Viktig å føle seg vel:)
atsjo Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jeg ville kjøpt for å følt meg vel. Trenger jo ikke kjøpe den dyreste:)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 skal ha stor str (70H) .. koster 249,- HI
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 ser jeg kom borti anonymknappen i sta, derfor jeg skrev HI =)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Hei du TrøttSomEiStrømpe! Jeg trenger også en bikini i samme størrelse som deg....hvor får man tak i bikini i den størrelsen? De er nok ganske dyre fordi man må vel i en spes. undertøys forretning. Men må man ha en som passer så koster det... =0/
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 hei du!! ser nå at jeg tok en G, de hadde ikke H. den passer nesten...skulle vært H.. kjøpte den på en triumph butikk her i oslo. ikke lett å finne den str nei! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå