Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

en bikini du (antageligvis) bare kan bruke denne sommeren ?

 

er jo greit med en bikinitopp som støtter litt når man har større pupper pga amming, men å kjøpe en topp som kanskje blir brukt noen ganger... er det bortkastet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja , det ville jeg gjort.

Viktig å føle seg vel:)

Skrevet

Selvfølgelig ville jeg det :)

Skrevet

Jeg ville kjøpt for å følt meg vel. Trenger jo ikke kjøpe den dyreste:)

Skrevet

skal ha stor str (70H) .. koster 249,-

 

HI

Skrevet

ser jeg kom borti anonymknappen i sta, derfor jeg skrev HI =)

Skrevet

Hei du TrøttSomEiStrømpe!

 

Jeg trenger også en bikini i samme størrelse som deg....hvor får man tak i bikini i den størrelsen?

De er nok ganske dyre fordi man må vel i en spes. undertøys forretning. Men må man ha en som passer så koster det... =0/

Skrevet

hei du!!

ser nå at jeg tok en G, de hadde ikke H. den passer nesten...skulle vært H..

kjøpte den på en triumph butikk her i oslo.

ikke lett å finne den str nei!

 

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...