Gå til innhold

Uff..... Stakars liten min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille skatt på snart 5 år har kastet opp siden i går morges, nå kommer bare magesyren (det har det gjort i hele natt) Ikke fått i seg noe slag av noenting, litt vann etter hver omgang over doen. Og han har liksom ikke noenting å tære på heller.

Forrige gang han hadde dette er 2 år siden og han gikk da ned 1,5-2 kg og ble nesten innlagt på sykehus grunnet dehydrering. (1,5-2 er mye på en liten skrott, og jeg brukte lang lang tid på å få ham opp i vekt igjen)

Så nå venter jeg tlf fra legen, er så bekymret, hvor lenge skal han ha dette denne gangen?? Uff... ekkelt dette!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da.. dakkars lille :(

Prøv å få i han eplemost med farris hvis du klarer slik at han får i seg de essensielle saltene og mineralene man mister når man kaster opp så mye.

God bedring til lille gutten din :o)

Skrevet

Har prøvd med alt, men eneste som går inn er en sup vann i halvtimen ca, og det viss jeg gir den til ham uten å stille spørsmål. Han tar det ikke selv. Cola kan kanskje gå ned hos ham men det kommer straks i retur. Har lett frem salte kjekser, potetgull, blåbærsaft... jah, alt jeg vet han liker, men ingenting faller i smak. Og jeg skjønner det, jeg vil heller ikke spise når jeg er kvalm. Men uff, han er jo så liten...=(

Tusen takk forresten=)

Skrevet

Vi hadde omgangssyken for en mnd siden og den varte i to uker på minsten. Men hadde den nok ikke så kraftig som dere har det, vår kastet opp kun i 4 timer, og et døgn etterpå kom diareen. Den varte da i to uker.

Vi fikk i vår litt heldigvis, så ingen fare for dehydrering..

Ser du vet hva som bør girs, men når ikke noe klarer å beholdes, så er nok lege det greieste.

Håper du snart får svar derfra.. Og håper den ikke sitter så lenge i denne sykdommen...

Skrevet

Ja omgangssyken er noe herk!! Det er jo så grusomt å se de minste stri med dette. Det kom begge veier samtidig med han i går, satt på do menst jeg satt med bøtta forran ansiktet for han...

Fikk beskjed med legen om å stille der nede nå snart, så det er bare å pakke sammen spyposer osv... Han har allerede mistet et kg so det går i rasende tempo dette!! Håper inderlig vi slipper sykehus og at det skal gå over av seg selv snart!

Skrevet

Da har vi vert hos legen og skal gi det en dag til vertfall... koker opp vann med salt og gir og håper på det beste. Håper at det innen kvelden er blitt bedre og at den spede lille stemmer sier han ønsker mat=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...