Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt noen snakke om det... Våknet idag og følte selv at ansiktet mitt så annerledes ut..akkurat som om jeg er hoven i hele fjeset!

Men hva kjennetegner fødeansikt? Og sies det noe om hvor lenge det evnt er til fødsel? Er vel egentllig bare et kjerringråd, er det ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir vel litt hoven og rød i ansiktet, det får et slags preg over seg. Jordmor mente jeg hadde det for to uker siden og at nå ville ting snart skje, men nope, sitter her enda uten baby..

Skrevet

Jeg fikk også høre det i dag.. at fødselen sikkert ikke var langt unna fordi jeg hadde fått fødeansikt.. litt hoven i ansiktet! men er fortsatt 3 uker til termin så vi får nå se;)

Skrevet

Jeg fikk høre det på Onsdag 30 april at jeg hadde fått fødeansikt. Sånn ca. 1 mnd. før fødsel det... Har ikke helt troa på det. Sist jeg var gravid fikk jeg høre dette 26 dager før termin, hun kom 9 dager over termin. Det høres litt ekstremt ut å ha fødeansikt 35 dager før babyen kommer...

Alikevel, jeg så det godt på vennina mi like før hun fødte. Hele ansiktet forandret seg liksom. Så det kan jo ligge noe i det.. Bare ikke for meg kanskje:)

Skrevet

Jeg har fått kommentarer om gravid-tryne de siste mnd. Nesa mi bare flyter utover ser det ut som :-D

Skrevet

Hehe..ja, reagerte på at nesa mi så annerledes ut imorres! =) Men om fødselen er i fjern eller nær framtid er vel umulig å vite likevel! Er vel bare å vente...=)

Skrevet

Jeg husker at leppene mine ble skikkelig hovne et par dager før forrige fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...