Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Ved en glipp fikk jeg vite av en venn når utdrikningslaget mitt er.. 2 uker før selve bryllupet. For meg passer det svært dårlig da jeg nesten gjør alle forberedelser selv, uten hjelp. I tillegg tenker jeg på alle mamma-vanninner jeg har. Hva med barnefri nesten tre dager på rad - for min skyld? ( Vi skal feire bryllup over to helger, noen er bedt til begge festene...) Føler bare ubehag og stress etter at jeg fikk vite dato. Har def ikke lyst til å bruke den nest siste helgen til andre ting enn å forberede bryllupet. Så hva gjør jeg nå jenter? Sukk...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Rettelse: tre dager på rad - tre helger på rad...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Er det lenge til? Jeg hadde tatt en samtale med forlover. Skal gjøre det selv før jeg havner i din situasjon, har hørt rykter om at de ønsker å overraske meg men det passer ekstremt dårlig. Så lenge jeg har en liten baby og de fleste helgene før bryllupet er opptatt er det best for meg om vi finner en dato sammen. Når du først vet om datoen må det være mulig å komme med innspill på å flytte den, så snakk med venninnen din du!
Vannmann35 Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Opplevde det samme selv. Moren min forsnakket seg og jeg fikk vite datoen - den dagen er jeg satt opp på jobb, og jeg visste jeg ikke kunne få fri... Jeg kontaktet forloverne og sa at jeg tenkte det var praktisk for de å vite hvilke datoer som passet best for meg å ha et evt. utdrikkingslag, jeg regnet jo med at de planla et, og hvilke som absolutt ikke passet.
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg trodde det var vanlig at sånne ting ble avtalt med den kommende brudgom, jeg. Vet at min forlover har vært i kontakt med samboeren min iallefall.-
Vannmann35 Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Jepp, jeg tok egentlig som en selvfølge at forloverne sjekket med brudgom og arbeidsgiver - det hadde i alle fall jeg gjort, men det har de altså ikke tenkt på....
Mamman til Mari Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Hva skjer med utdrikningslaget da? Vet du noe mer??
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Hei igjen. Puh..sukk.. Jeg snakket med forlover - som bare lo av meg og sa at jeg definitivt ikke skulle få vite eksakt dato, selv om jeg antydet at dato var "lekket". Forlover er ikke mamma selv. Jeg forsøkte å forklare at det å bli "revet" vekk fra min lille datter - uten å være forberedt vil bli svært vanskelig for meg. Ammer ennå - det er faktisk visse hensyn å ta... Har likevel kommet fram til at jeg får aliere meg med min samboer, fritte han ut og stille klare krav til dato. Pluss at jeg må få tid til å pumpe meg før jeg blir "kidnappet" :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå