Alba44 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg var bortreist hele helga uten mann og barn, så gleder med til å nyte dagen med lillgutt og kvelden med mannen min. <3 Får også besøk av ei venninne, og i ettermiddag er det dugnad i borettslaget vårt. En fin mandag ønskes dere fra meg!
xxxJulianexxx Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Skal være hjemme med syk femåring i dag. Men i kveld skal jeg på interiørparty hos en venninne:) Gleder meg veldig til det. Jeg er veldig interørinteressert så jeg finner garantert noe å bruke penger på
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Det blir for dumt OsloMor - får du gjøre treningen òg.
OsloMor Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 He-he, ja det er så sant, blir gåtur til hio i hurtig tempo med særs tung ryggsekk som trening da isåfall.
Sessa ruger igjen... Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Skal snart løfte den tunge gravide kroppen ut av sofaen og vaske badet (klarer ikke ta alt på fredagene som jeg pleier lenger.... argh!!!) og ta av alt sengetøy. Skal vaske balkongen utenfor soverommet så jeg kan henge ut dynene til lufting over rekkverket, så blir det en dusj og litt kos før frøkna skal sove. Mens frøkna sover skal jeg gjøre minst mulig tror jeg også blir det utelek og hagearbeid frem til middag.
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Jeg er overlatt til meg selv, så jeg skal vel gjøre husmorpliktene mine, også skal jeg på sykehuset og ta blodprøver med snuppa, også lese-lese-lese-gjøre oppgaver-lese.... og se cæsar, og anna pihl
4blir5 Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 interiørparty? hva går det ut på? noe alla tupperware? hørtes gøy ut!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Jeg skal rydde litt her, henge ut tøy, så skal vi i butikken når sambo kommer hjem, kjøre snuppa til svigers, så skal jeg dope meg ned på postafen også er det dugnad i barnehagen *jippi* Kjenner at jeg ikke er så fornøyd med den uken her, blir dugnad hver kveld, først noen kvelder i barnehagen, så her i borettslaget..
Twins i magen <3 Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 I dag skal jeg og mini kose oss hjemme, kanskje trille en tur. Når sambo kommer hjem skal vi på Dolly og spise pizza med minis tante, bestemor, gudmor og gudfar m/barn. Etter at mini har lagt seg skal jeg ut å jogge, så blir vel resten av kvelden tilbragt i sofaen og litt catching up med minis bestemor som kommer på overnattingsbesøk Å ja, så er det meningen at jeg skal til legen og sette inn en spiral, men mangler barnevakt, også har jeg mensen (litt mye detaljer her kanskje?), så vi får se hvordan det blir med den saken! Får ikke tak i de på legesenteret heller... kun opptattsignal! Ellers så tror jeg dagen blir fin, nok å gjøre i hvertfall Kos dere folkens!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 ryde, rydde, rydde og rydde.... ja også rydde.. vi flyttet august i fjor, også har vi pusset opp rubbel og bit her. Kjellerstuen har vært et oppbevaringsrom i mellomtiden så jeg driver å rydder ut av den. herregud så mye ting vi har. skjønner ikke hvor jeg skal gjøre av alt jeg, men men det må nå pakkes ut på en eller annen måte så vi får pusset opp nede og=) stua her er full av esker og ting nå, det ser bare ikke ut her i det hele tatt.
*Minnie Mus* Skrevet 5. mai 2008 #14 Skrevet 5. mai 2008 tenkte meg en tur ut, men rekker ikke annet enn å tørke snørrete neser og diare-rumper he he æsj.......
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. mai 2008 #15 Skrevet 5. mai 2008 Huset er helt bomba, så har nok å ta meg til...men akkurat nå laxer jeg litt =P Ellers blire vel å være ute i hagen og på lekeplassen før vi henter gubben på jobb i kveld.
Gothminister Skrevet 5. mai 2008 #16 Skrevet 5. mai 2008 Tja.. Skal på trilletur når minien våkner.. Etter litt lunch,ren bleie og innelek. Så skal vi på helsestasjonen så han får vaksinen sin,var syk så han fikk det ikke på 1 årskontrollen... Så henter vi storebror i barnehagen,lager middag og koser oss litt. Så skal jeg hente svigermor,hu skal passe minien til pappa'n kommer hjem,for jeg og storebror skal i barnehagen på dugnad i kveld. Da var den dagen over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå