Zitro Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 ... går man til legen eller ikke? Tenker at legen får vel egnetlig ikke gjort noe, pga dem skriver vel ikke ut noe for så små babyer. Hun er jo bare forkjølet, nesa renner og hun har slimhoste. Ikke feber og spiser fortsatt godt. Sover en del mer en normal da... Har blitt smitta av storebror som går rundt med rennende nese og hoster... Trodde ikke babyer som ble fullammet skulle bli syke jeg... Så mye var den teorien verdt ja....
minimegogtrollet Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 vår lille snuppe var også kjempeforkjølt når hun var liten. og jeg fullammet også:-) vi fikk beskjed om å sprøyte saltvann eller morsmelk i nesen hennes.. morsmelk hjalp ikke oss, men saltvann var veldig bra. Jeg laga mitt eget brygg. en spiseskje salt som jeg løste opp i en liter vann og kokte opp! jeg brukte "sprøyte" til å få det opp nesen, snudde henne over på magen for å la snuen komme ut! Det hjalp:-)
Zitro Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 He, he... jeg synes morsmelka funker best jeg pga hun er ofte tett og da løser melka det opp slik at busene kommer ut med neste nys...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå