Gjest Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 JOda...da var andre inntakte til barnehgene gjort unna her og jeg har fortsatt jentene i hver soin barnehage på hver sin kant av øya her :-(((( Blir et logistikk og tids klemme helvete utav en annen verden... HYYYYYL!!! Jaja...ekstra fot i ræva for å kjøre opp, men selv med bil så bli det jævlig tungvindt og ikke minst helvetes dyrt siden jeg må kjøre godt over 2 mil EKSTRA hver fuckings ukedag!!!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Rettelse, 4 mil ekstra kjøring hver dag...de skal kjøres og HENTES for fanden.... Sukk....
Zitro Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Send en krass klage til kommunen... hvis det er kommunalt da. De skal jo ta hensyn til søsken og slikt mener jeg.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Private barnehager, men kommunen som styrer inntaktet..har ringt og gitt utrykk for min fortvilelse, men det er ikke full dekning her så de må vente til noen eventuellt sier net takk eller sier opp en plass. Jeg skal være glad jeg fikk plass i det hele tatt....
Zitro Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Ring den barnehagen du helst vil ha begge inn i også. Barnehagene styrer nemlig en del selv også, uten at kommune veit om det. Jeg skal f.eks ha inn minsta mi utenom hovedopptaket. Vil ha oppstart i feb.09. Av kommunen fikk hun avslag, mens barnehagen det gjelder regner med at de skal få det til pga storebror går der også...
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Ååå jeg er så glad for at søsken stiller først i barnehagen til snuppa! (også privat).. Det er jo helt latterlig at man skal måtte ha barna i to forskjellige barnehager :-S ta en sur tlf til kommunen å si ifra, sånt blir for dumt!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Det går ikke, barnehagen er stappfull. Men hun står høyt på ventelista vist nok...har snakka med lederen. Har forklart situasjonen også..men fullt er fullt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå