Mrs Inkognito Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Er de å få kjøpt i vanlige sportsbutikker også, eller bare på nett? Har en vanlig barne-rockering - gjør den (nesten) samme nytten? Har jo prøvd å rocke meg litt nå, etter å ha lest om denne nye farsotten her inne. Men teknikken er jo helt avglemt!!! 1 1/2 runde, og den er nede på knærne... I barnedagene holdt jeg jo på i "timevis". Flere som sliter med teknikken???
Mammarama=) Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Vet du kan få kjøpt den i Norge men ikke hvor.Koster mye mer her. Koster ca 300 på nettet og 699 i Norge Vanlig rokkering har vel noe effekt, men den andre er tung fra ca 2kg og ruglete på innsiden..Og mye enklere å rocke med en barne-rockeringen.. Du kan gå inn på sports-hoop.com og se på vidunderet=)
klg,2 boys now:) Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 er ikke samme med vanlig ring.den ringen som vi andre har kjøpt er tung noe som gjør det mye lettere å rocke også.men treningen kommer av vekten å at den er ruglete så du blir bra blå og grønt i starten.
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Man får de helt sikkert i sporstbutikker, til en mye dyrere penge, vil jeg anta. En "vanlig" rockering fra lekebutikken gjør IKKE samme nytta. Disse er utstyrt med vekter, så de er lette og holde oppe. Litt knotete var det i begynnelsen, men nå går det så det griner! Har hatt noen på besøk her som har sagt at de ikke klarer, men det gjør de
lille je Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Hei! jeg har ikke sett dem i vanlige sportsbutikker nei, men det betyr vel ikke at de ikke har dem noen steder:) En vanlig barnerockering gjør neppe samme nytten... Disse rockeringene er myyye tyngre, i tillegg til at de er ruglete på innsida, sånn at sideflesket får skikkelig bank:) Det er kjempegøy da, og teknikken, den kommer seg utrolig fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå