LilleBjella Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Har prøvd å søke litt rundt her, men ikke funnet så mye. Hvor kan jeg få tak i treningsklær med plass til mage? Tightsene jeg har nå har begynt å bli stramme rundt magen, og orker ikke trene spinning og jogge i flagrende joggebukser. Trenger noe stramt noe. Spurte instruktøren på treningssenteret jeg går på, men hun visste ikke og hadde bare brukt herreklær....
Mummimamma;-) Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Har også lurt litt på dette, men så noen på motherhood.com. Sist gang brukte jeg gravidejoggebukser og -tskjorter, ikke spesielt behagelig.
Berta_78 Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Har kjøpt treningstøy fra Rönisch på den kule mage, vet ikke om de har det i nettbutikken også...? Synes imidlertid buksene som har plass til hele magen blir litt varme, og ender stort sett opp med løpebukser som er stretchy og lave på livet og lange topper. Har endel topper fra Stella McCartney for Addidas, de er helt fantastiske fordi de er så lange. Tror kanskje vanlig Addidas har samme fasongen. H&M, Peak og Nike har ektremt korte og dumme topper. Viktig med treningstøy som puster skikkelig, sånn at man ikke blir for varm.
Grateful mom Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 På HM fant jeg en slags capritreningsbukse. Tror ikke den er beregnet på gravide akkurat, men det var sånn bred strikk på den i livet, som sikkert egentlig skal brettes ned, men den brettet jeg bare opp over magen, så var buksa så fin som bare det! Fant den på HM på svinesund da, men har sett den på Oslo City også. Ikke i Kr.sand. Ellers har de Rönich på den Kule Mage ja, og tror de har den i nettbutikken også. Koster litt men. Også har jeg brukt mannen min sine treningstrøyer av forskjellige slag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå