heldigesnart4barnsmamma Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Er veldig stolt av den lisje kulen som er, men føler at "alle andre" strutter som berre det! Er 20 + 6.... Regner med at alt er bra sia eg kjenner spark dagleg.... Fleire som føler seg "små"?
mammatilteddy Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Samme her! Jeg er 18+1 i dag og det viser knapt. Magen er ikke paddeflat som den var før, men det er nok bare de som er meg nermest som ser det. Når jeg ligger flatt kan kulen sammenlignes med en halv håndball! Ikke rare greiene nei.. Men jeg kjenner at der er liv
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Hehe.. er nok berre eg som er fryktlig utålmodig... Men så lenge alt er bra skal eg jo ikkje lage!! Kiloene og magen kjem vel tidsnok!! ;o)
mammatilteddy Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Ja, alle skal være gravide i 9 mnd uansett, så det er ikke meg i mot å være liten og lett lengst mulig heller
Berta_78 Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg er 26 + 4, og fortsatt liten.... "alle" jeg møter spør sånn forsiktig om jeg er gravid, og lurer på om jeg er fire kanskje fem måneder på vei :-( Blir litt stressa av det og gleder meg til kontroll neste uke..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 jeg har fått ei lita kul som de fleste synes er ganke stor til at jeg er 18+2 (UL-termin da)jeg kjenner ikke så mange som er gravide på likt som meg så jeg har ingen å sammenligne med.. kulen min er veldig stor om kvelden, men føler ikke den er så stor om dagen. den vokser for hvert måltid;) hehe.. men vil ha mye større mage snart, så håper den vokser mye disse ukene som kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå