Gå til innhold

Liten gravidmage?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig stolt av den lisje kulen som er, men føler at "alle andre" strutter som berre det! Er 20 + 6.... Regner med at alt er bra sia eg kjenner spark dagleg.... Fleire som føler seg "små"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! :)

Jeg er 18+1 i dag og det viser knapt. Magen er ikke paddeflat som den var før, men det er nok bare de som er meg nermest som ser det.

Når jeg ligger flatt kan kulen sammenlignes med en halv håndball!

Ikke rare greiene nei.. Men jeg kjenner at der er liv :D

Skrevet

Hehe.. er nok berre eg som er fryktlig utålmodig... Men så lenge alt er bra skal eg jo ikkje lage!! Kiloene og magen kjem vel tidsnok!! ;o)

Skrevet

Ja, alle skal være gravide i 9 mnd uansett, så det er ikke meg i mot å være liten og lett lengst mulig heller :)

Skrevet

Jeg er 26 + 4, og fortsatt liten.... "alle" jeg møter spør sånn forsiktig om jeg er gravid, og lurer på om jeg er fire kanskje fem måneder på vei :-( Blir litt stressa av det og gleder meg til kontroll neste uke..

Skrevet

jeg har fått ei lita kul som de fleste synes er ganke stor til at jeg er 18+2 (UL-termin da)jeg kjenner ikke så mange som er gravide på likt som meg så jeg har ingen å sammenligne med.. kulen min er veldig stor om kvelden, men føler ikke den er så stor om dagen. den vokser for hvert måltid;) hehe.. men vil ha mye større mage snart, så håper den vokser mye disse ukene som kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...