mai mammaen til to Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 her går jeg nå inn i dag 2 på overtid... det er så kjedelig.. håper virkelig at han blir født i dag..
Fiona76 Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jeg er 2 dag på overtid også......orker ikke vente lenger!! Har en liten følelse for i dag...har menssmerter....men ingen ordtlige rier enda! Men har hatt rier som har avtatt før så.....never know! Men det må nå skje snart uansett! Men fryktlig kjedelig å gå å vente.... 2 dag på overtid jeg også.....men kanskje i dag Kjedelig å gå å vente....
Mammahjertet Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Jeg håper også. Er 3 dager over termin idag. Krysser fingrene for at noe skjer snart! Lykke til ;-)
Tante Gustava Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Huff ja, går her 5 dager på overtid. Begynner å bli skikkelig rastløs.... Så rart, hadde liksom innstilt meg på at jeg kom til å gå over tiden, men når den magiske termindatoen kom og gikk så var det litt frustrerende likevel. Har hatt stikkinger og murringer i noen dager, men ikke noe som tyder på mer action. Jaja, gutten kommer vel når han er klar. Prøver å tenke positivt og fokusere på at jeg får nyte disse rolige dagene som er igjen, blir lenge til neste gang Og uansett er det ikke mange dagene før han er her!!!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 ja:o( to dager her og.. men har hatt en litt annerledes følelse i dag, flyr litt på do med løs mage og litt vondt nederst i magen og ryggen. ikke akkurat menssmerter, men all smerte er positiv smerte for meg nå, er så lei av å vente. måtte det bare bli verre, hihi:o) Jordmor neste nå, så får vi se hva hu sier!
marinas skatt Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 10 dager på overtid :-( ...... Masse kynnere , mens smerter og mase rier de siste 2 ukene , men det tar seg liksom ikke opp! Grrrrrr utrolig irriterende. Når jeg tror at nå starter det , så gir det seg igjen............. Overtids kontroll på sykehuset om 2 dager , håper det setter igang av seg selv innen det.
Singeline Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 6 dager på overtid......... Må innrømme at jeg begynner å bli lei nå. For sikkerhets skyld kansellerte jordmora timen min i dag, da hun er syk - så jeg føler meg helt glemt. Har jo ingen ny legetime heller. Når setter de i gang fødselen? Er det på dagen 14 dager over, eller varierer det?
marinas skatt Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Det varierer vel litt fra sykehus til sykehus når de setter igang fødsel , men det er vel vanlig med maks 14 dager. - Om du allerede er på overtid kan du vel kanskje ringe og få time til kontroll på sykehuset siden jordmor er syk ?
2 Gullunger Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 5 dager siden termindatoen ble passert. Skal til modningsakkupuntur nå (for n' te gang iløpet av de siste ukene...) - kanskje det gjør susen i dag... håper hver gang (o:
april termin Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Er 8 dager på overtid..er veldig lei og sliten. Sliter med veldig sterk svangerskapskløe...skal spørre om i gangsetting på fredag...da er jeg 12 dager over termin...tror ikke jeg orker å gå over helgen...samtidig trodde jeg de sa at det å sette i gang en fødsel kan være litt tøffere? Stemmer det? Ville dere ventet til over helgen, altså 15 dager over termin...eller ville dere pushet jordmor til å få stertet på fredag? Kløen er nesten ikke til å holde ut, sover nesten ingenting om nettene op grunn av det... Jeg skal til jordmoe i morgen, og er så i stuss på hva jeg skal mene her...trur utfallet er veldig avhengig av hvor nye jeg pusher dette... Noen råd?
mai mammaen til to Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. mai 2008 april termin jeg ville pushet på....høres jo helt forferdelig ut med den kløen. jeg er heldigvis i fin form da... har ingen plager.. eneste er at jeg har lyst å få han ut. for har så lyst å se han.. har så lyst på en liten baby å dille og dulle med..
Singeline Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 Kontordama sa at jordmora skulle ringe meg i morgen for ny avtale, hvis ikke får jeg kontakte legen min. Men er litt skeptisk til dette med igangsetting også sjø.....vil jo helst at ungen skal komme når h*n selv er klar..... Har dessuten ingen plager nå på slutten, så..... hmmmmmm
mai mammaen til to Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 6. mai 2008 sitter her enda jeg.. men i dag skal jeg IKKE føde...!!! for i dag er prinsessen min 2 år!! hun var så stolt i dag da hun hadde med seg is i barnehagen.. flagget var hengt opp og ballonger i hele taket.. ohhh.. hun er blitt så stoooooooor.. lille babyen min..
MissO Skrevet 6. mai 2008 #16 Skrevet 6. mai 2008 Min første dag på overtid her.. Blæææ det er så kjedelig;( Håper hun snart vil komme?!?
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #17 Skrevet 6. mai 2008 2 dager på overtid her. Men jeg går ikke og venter, bare koser meg. Alle sender meg melding og spør om jeg er lei.. men formen er topp og jeg nyter sommerdagene i Oslo. MEN, det som stresser meg er at jeg venter en STOR baby, så ble strippet i dag etter at slimproppen hadde gått. Skal på sykehuset på fredag og evnt settes i gang. Synes det er litt skummelt å føde en kembo unge første gangen:( Bortsett fra det slapper jeg av. Men har regelmessige nedpress smerter foran i magen og i ryggen etter strippingen, så kanskje det skjer noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå