321 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Noen som har oppllevd det? var hos legen før helga, skulle komme igjen over helga hvis det ikke hadde avtatt. Det har det absolutt ikke. Hørt at det går et magevirus, noen som har hørt om det?? Gutten min er 20 mnd.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Anbefale raspet eple til småen din. Ikke noe slikt virus her på vestlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå