Gå til innhold

Dere erfarne spottere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg hadde el forrige helg. Da var det lite action på hjemmefronten fordi mannen jobbet hele tiden. I går hadde vi sex, og det kom litt blod.. Bare ørlite grann. Så tenker jeg vilt og uhemmet::)) Er det festeblødning?? (God ide, vi hadde jo tross alt sex en gang forrige helg) Er det el-slim?? Fremdeles god ide. Da er jeg jo kjempefruktbar nå:) Eller er det spotting:( Ikke fullt så god ide..

Har aldri vært plaget av spotting før... Når kommer det? Det er en uke igjen til jeg tror jeg skal ha TR. Er det andre ting i kombinasjon med litt blod, og hva er det egentlig??

Takknemlig hvis noen vil svare....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.. Ikke så lett å svare på kanskje... Vil bare at noen skal si: det er selvfølgelig festeblødning, kan ikke være noe annet::)) Men får vel bare smøre meg med tålmodighet som alle andre og vente til det er testbart. Søndag morgen 11/5 kommer det til å stå skilt på badedøren: testing pågår, ikke forstyrr!!!

Skrevet

jeg kan ikke hjelpe deg med svar. men jeg spotter. og det begynner gjerne 1 uke før mens. fryktelig irriterans! det er sånn brun/rosa utflod...

håper det er en festeblødning du har hatt! lykke til :)

Skrevet

Må bare spørr litt til.... Er det i flere dager du spotter da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...