Gjest Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Konfirmasjonen er overstått... Og jeg overlevde - såvidt. Tror konfirmanten tok alt fint - og var fornøyd med utbyttet, selv om dagen ble lagt litt demper på grunnet ulykken som nettopp hadde skjedd - men hun hadde nok en fin-fin dag. Takk for sang;-)!
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Huff, var det bekjente av dere/henne? Fryktelig sak. Bra det er overstått med æren i behold, da!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Ja, det var det. Fryktelig sak ja, synes personlig at det burde være langt strengere regler for å kunne få lappen... Joda, jeg hadde faktisk rotet vekk talen min - så jeg fikk panikk:-) Hadde tenkt å ikke holde den, men fikk sendt stygge blikk av både den ene og den andre - selv konfirmanten (tro det eller ei...) - og tok den på sparket:p
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Kondolerer. Meningsløshetens karneval. Skjønner ikke helt hvordan man skal kunne unngå sånt heller, med mindre man plomberer bilene til unggutta så de aldri kan komme over seksti. Sparket er bra!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Nei, det er vel egentlig ikke til å unngå. Det fins idioter i trafikken uansett. Har venninner som er minst like idioter. Kjører i 130 på motorveien, forbikjøringer i 100 når de er i 60 sonen og det som er. Blir som regel veldig perpleks når jeg sitter der, men får meg aldri helt til å si ordentlig ifra. Ikke hører de helt på meg heller. Men det er sikkert bare helt idiotisk av meg å godta det. Selv er jeg så redd for fart og ulykker at jeg bruker lang tid på å få denne lappen... ;-) Fortsatt livredd etter en goood del kjøretimer.
Inga Bling Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Bildet i dagbladet var ufint. De kunne vist ett hvor man ikke så alt blodet som var smørt utover. Tabloidjournalistikk.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Ja, det var ufint. Men på samme tid kanskje nødvendig? Ofte må man se virkeligheten sånn den er, for å skjønne det. For å bli litt skremt. Dessuten blir aldri bildet så virkelig som det egentlig er.
Inga Bling Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Joda, ungdommen bør skremmes til fornuft. Helt for den. Men jeg tenkte på familie og venner. Men de visste det kanskje. Vet ikke. Jeg syntes i alle fall det var ekkelt med alt det blodet langt oppover treleggen, stakkars den som traff der.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 De aller fleste kom til ulykkesstedet og så det nok med egne øyne. Jeg tror mennesker har et behov for å se virkeligheten. Nå kan ikke jeg snakke på vegne av alle, men jeg er i hvert fall sånn. Ja, det er en brutal virkelighet - men jeg ser helst virkeligheten som den er, for så å godta den derifra. Men folk er jo selvfølgelig forskjellig - men jeg tror at alle har godt av å se det som det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå