Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Liker i grunnen svigermor jeg, men må hun trekke strømpebuksen til lunior opp under armene. Hadde den vært større, hadde hun trekt den opp over hodet... Yepp, kjeder meg litt i dag og henger meg opp i detaljer:)
mams-til-tre Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 hehe, ja det var å henge seg opp i detaljerv ) Men det kan irritere meg også iblandt, men det er min mor som gjør det ))
Elise_80 Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Jeg irriterer meg over at svigermor alltid skal snuse på lille Vegard. Og det er ikke normal,forsiktig snusing, men et realt magadrag ca hvert femte minutt... Det er jo ikke normal adferd!!! Det skal ikke så mye til før vi mødrene reagerer
Gothminister Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Hehe,slik gjør far min på unga våres også..hehe. Buksa og strømpebuksa så langt oppover som det går. Gjerne med genseren nedi også. Sier ingenting jeg da.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Har svigermor som røyker jeg da.. Hun røyker ute på trappa når vi er på besøk, men jeg kan ikke fordra at det lukter røyk av lillegutt på 7 uker etter vi har vært der på besøk!! (ikke for å rakke ned på dere som røyker altså, men jeg tåler bare ikke den lukta..)
Axus' girlfriend Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 mamman min er videns kjent for å dra strømpebuksa til alle barnebarn opp under armene. vi mobber henne hver gang det skjer og ler av det. hun sier bare at om fem min er da strømpebuksa nedpå hoftene alikvel:) har også svigermor som røyker, men har sagt i fra om at hun ikke får holde tuppa om hun røyker før vi kommer (minst 30min) og når vi er på besøk. dette har hun respektert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå