Mamman til Mari Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Nærmer seg mitt nå. Litt spent ang lørdagen ja :-)
kokelimonke Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hehe, ja det gjorde det gitt =) De var ganske snille mot meg, men er ikke vant til sånne festligheter, så har fortsatt litt vondt i kroppen ;-) Var ute nesten hele dagen, så var jo heldig med været! Lunsj på ekebergrestauranten, reker og vin i hagen til den ene forloveren min etterpå, og på kvelden ble det litt drikkeleker og tøys og tull, også kom det en mannlig aktmodell, skal si det ble litt fnising da gitt ;-) Det ble en liten tur på byen og, men da var jeg egentlig veldig fornøyd. Mannen skal til pers til helgen, gruer meg nesten mer til hans!! Skal bli godt å få det unnagjort og konstentrere seg om den store dagen =) Ikke lenge til nå!!! Har endelig fått kjøpt meg sko og, og kirkepynt blir silkebånd, så nå begynner ting å falle på plass =)
Mamman til Mari Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Høres ut som en kjempefin dag da :-) Kjenner det nok i kroppen noen dager etterpå ja... Jeg skal begynne og jobbe igjen neste uke, men heldigvis ikke før torsdag, så får satse på jeg har kommet meg igjen da ;-) Så bra ting faller på plass. Deilig følelse :-) Skal til Sverige og hente resten av vinen denne uka jeg. Da kan vi endelig krysse av det på lista...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå