Gjest Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Er 13+5 og lurer på hvor den ligger? Er livmoren begynt å stige mot navlen? Kjente en sånn rar følelse igår rundt 5 cm nedenfor navlen. Var en lett dunking på innsiden av huden. Føltes litt sånn ut som når hjertet mitt gjør et ekstra slag liksom. Lurer på om d var babyen jeg kjente? Men vet ikke om den ligger så høyt enda?? Er førstegangs. Sikkert alt for tidlig for å kjenne liv....?
Gjest stockholms tjej Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 de var nok babyen du kjente=) jg kjente liv så tidligt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå