KaMa Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg drømte i natt at jeg hadde veldig hårete legger, litt sånn katteaktig hår. Og hårene vokste feil vei. Altså oppover leggene, mot meg. Åpent for analyser. Har jeg angst for å få hårete legger, eller er det egentlig et undertrykt ønske om mer hår?
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jeg tror hodet ditt prøver å fortelle deg at du er klar for hva som helst, inkludert en ny istid i faktisk eller overført betydning.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Når man drømmer om noe som er veldig banalt i den virkelige verden, reflekteres ditt indre sinn. Som regel blir du kjent med dine innerste drømmer og lyster. Katteaktig hår er en typisk fetish som begynner å vokse frem i subkulturene. Mange tar hormontabeletter for å fremme hårvekst som minner om kattehår. www.fetish.com - the place.
KaMa Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2008 Det er mulig. Men jeg tror kanskje ikke jeg er klar, som i energisk superoptimist i nye situasjoner, men mer som i utvasket 20 år gammel sokk, som ikke kunne vært mer likegyldig i forhold til det meste. Patti var forresten ikke på langt nær så moro som i fjor. Altså, hun var superduper, men jesus.. Rock og sitteplasser blir bare FEEEEEIIIIIIIL!! Pluss at fastlegen min satt rett foran oss..
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Har du sett Patti akkurat nå, denne helga? Sitteplass + fastlege er nok tilå få hvem som helst til å få hår på legga og i øregangene.
KaMa Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Det er bare skremmende. Jeg vil ikke være menneskekatt, men kanskje jeg har lyst på en katt? Med hårvekst i feil retning?
KaMa Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2008 Jepp, på lørdag. Fin måte å kvitte seg med noe av eksamensnervene på. Resten av natten spilte vi fotball og drakk øl. Det var i grunnen mye artigere. Fotball, som i spill i nærheten av øl og bardisk. Det var veldig, veldig feil å sitte bak legen. Veldig. Men jeg tror han var fornøyd med sitteplass. Ikke helt typen til å stå foran en scene med bevegelse og innlevelse. Og om han er det, så er det helt fint å ikke ha vært vitne til det.
Tokatter_USA Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Patti? Hun med hårete armhuler? Ikke så oppsiktsvekkende for meg, som europeer i 80-årene, men veldig oppsiktsvekkende for amerikanerne, og nå som alle barberer alt også i Europa, kanskje det har noe med uvanlig hår å gjøre? (Eller har jeg feil Patti?)
KaMa Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. mai 2008 Riktig Patti, selv om armhulene var godt nok skjult i klær. Men jeg har platen hvor armhulene m/hår er åpent for beundring. Hun hadde med seg noen dritadyktige unge musikere, der det viste seg at han ene var sønnen. Stilig!
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Ja, det er litt skremmende. Men det er fakta. Du vil kanskje ikke være en menneskekatt (tror du) - men innerst inne tenner du veldig på hår - spesielt menneskekattehår.
KaMa Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. mai 2008 Det kan jeg gå med på er fullt mulig. Spesielt siden det ikke er sælig stor sjangs for å finne ut i det virkelige liv om det ligger noen latente lyster og lurer. Ellers så syns jeg menneskekattehår hørtes trivlig ut.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Man finner det ut gjennom drømmene sine. Jeg vet det høres helt uvirkelig ut, og i bunn og grunn er det akkurat hva det er. Men en klok dame (ved navn Angela Willis Ellington har forsket på at mennesker som drømmer dette, er mennesker som har en spesiell evne til å lese sine indre lyster. Drømmer du noe som er så uvirkelig - men på samme tid noe mulig i dagens samfunn - den virkelige verden. Fremstilles dine indre lyster - det som skal til for å få absolutt seksuell tilfredsstillelse.
KaMa Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. mai 2008 I grunnen er jeg glad jeg så sjeldent husker drømmene mine, for med en slik teori er det mye jeg tror er greit å ikke vite. :-/
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #14 Skrevet 5. mai 2008 Du kan jo egentlig se på deg selv som spesielt utvalgt da. Som har denne evnen til å kunne drømme slike ting. Ikke minst vet du hva som skal til for å oppnå maksimal seksuell tilfredsstillelse - ikke alle har mulighet til det. Så ikke forkast evnene, bruk dem!
KaMa Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 5. mai 2008 ..og ønsker meg tilbake? Ved nærmere ettertanke, det gjør jeg virkelig. Jeg vil være katt.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #17 Skrevet 5. mai 2008 ååååååååååå... FYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAEN!!! Dette var bare så kvalmt!!! At du drømmer om bamselegger om natta forteller bare at du er ei sånn typisk Ottar-sympatisør som egentlig tenner på hårete damelegger:-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. mai 2008 #18 Skrevet 5. mai 2008 KaMa, jeg har et forslag til midlertidig nickbytte: PuMa. Prøv det i en uke og se om det faller i smak. ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #19 Skrevet 5. mai 2008 Hvorfor ikke LaMa:-) eller SadoMa... jææææækkkk:-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #20 Skrevet 5. mai 2008 Sorry KaMa, men alt jeg klarer å få ut av overskriften er hårete megger.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #21 Skrevet 5. mai 2008 Hår Generelt kan man si at hvis du likte håret ditt vil du få fremgang og god helse. Likte du ikke håret kan du få vansker. Bleker du håret må du flørte mindre. Farger du det må du bruke sunn fornuft. Grått hår symboliserer dårlige nyheter. Spiser du hår må du bry deg mindre om hva andre gjør. Hvis noen drar deg i håret omgås du noen som ikke er til å stole på. Klipper du håret vil du lykkes i noe. Ser du andre som får håret klippet er noen misunnelige på deg. Hvis du krøller håret vil du gjøre det bra i kjærlighetslivet. Berører du håret til noen kan du få penger. Sammenligner du sort og hvitt hår vil du måtte ta et vanskelig valg.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #22 Skrevet 5. mai 2008 Legg Hvis du ser pene legger i en drøm vil du snart møte en attraktiv person. Men denne personen vil vise seg å være for selvopptatt.
KaMa Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #23 Skrevet 5. mai 2008 Jeg er litt usikker på utfallet av analysen, siden temaet like ikke var aktuelt, heller ikke om leggene var fine. Det var mer en konstatering. Jøss, så mye hår som vokste feil vei. Og hvorfor har jeg ikke sett det før? Men jeg setter dypt og inderlig pris for analysen. Ang nickskifte så syns jeg alle var verdt å vurdere, men så har det seg sånn at jeg liker det intetsigende og dølle nicket mitt. Skifte vil evt dukke opp rundt juletider.
The most famous Ludder Skrevet 5. mai 2008 #24 Skrevet 5. mai 2008 Haha, jeg visste det. Det bor nok en undertrykt mann inni deg, derfor din desperate frustrasjon ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå