Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er alle ukene mellom 6-12 like ille, eller synes dere noen var værre enn andre?

er i uke 9 nå, og begynner å bli rimelig sliten. har bare lyst å legge meg ned til det går over, orker snart ikke spise bare på kommando og viljestyrke.

skal til legen i dag, så jeg håper jeg kan få noe kvalmestillende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at uke8-9 er verst, da er HCG-nivået på sitt høyeste. Så hvis du er heldig, er det mye bedre neste uke. Lykke til!

Skrevet

Er i uke 11 nå (10+1), og trodde jeg hadde sluppet unna kvalmen da jeg ikke hadde kjent noe hverken i uke 6, 7, 8 eller 9. Men neida! Har vært sykelig kvalm den siste uka. Har ikke spydd, men det kjennes ut som det er like før hele tida. Og det holder på fra jeg våkner til jeg sovner! Ingen matlyst, zombitrøtt, og hodet verker. Uff, det var dagens klaging.... Forhåpentligvis gir det seg i løpet av et par uker.

Skrevet

hei! jeg har hatt lite kvalme og ikke ikke sterke mengder. men jeg følte uke 10-12 var da jeg hadde mest (men kasta ikke opp) men etter dette har jeg vært i toppform;) kjenner ikke et snev av kvalme lengre! heldigvis!

Skrevet

har fått afipran hos legen i dag. får ikke ta de hver dag, men hvis noen dager er helt uten mat, eller hvis jeg trenger gjøre noe som ikke kan utsettes.

så det var ihvertfall et lyspunkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...