opsi fødeklar Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Hva kan jeg forvente å se på ul i uke 10 i forhold til i uke 8? Jeg var 7+3 sist og så hjerte, pluss bønneformen. Nå er jeg 9+6 og skal i morgen.
Promp Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hei så gøy med UL igjen! Du kommer nok til å se mye mer denne gangen, så det blir nok stor stas vil jeg tro. Jeg er i uke 11 nå, og var på UL i uke 8. Da så jeg også den bønneformen og hjertet som dunket. Gleder meg til neste UL jeg skal på i uke 12, da får jeg nok sett mye. Her er forresten en link til en side som viser fosterets utvikling inne i magen: http://www.babyverden.no/templates/Article____380.aspx Lykke til!
opsi fødeklar Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Takk for det. Jeg gruer meg veldig. Det gjorde jeg sist gang også, har Maen fra oktober svært friskt i minne. Men tenker positivt. Jeg har jo sett at det var bra i uke 8 hvert fall.
Nina_J Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Hei! Jeg var også på ultralyd i uke 8, pluss jeg skal i uke 12. Det vi så i uke 8 var et hjerte som slo, og så den bønnen at den lå på rett plass. I uke 10 vil jeg tro man kanskje kan se armer og bein også, men er ikke helt sikker. Jeg gleder meg veldig til neste ul ihvertfall!! Lykke til
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 man ser nok hjertet som slår. var på UL 12+3 og da så jeg en liten "alien" baby på ca 5 cm, hehe, man så tydelig at den hadde babyformen da.. så rart hvor fort det utvikler seg. i uke 17+3 var den jo kjempestor igjen. du må bare glede deg i ukene framover;)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Hei Bare lurer på noe jeg, og ikke for å snoke, men hvordan og hvorfor får dere så mange ul? Dere trenger selvfølgelig ikke å svare, men er så bekymra selv, og skal selv på tidlig ul, men merker det blir veldig lenge mellom ul likevel... Vet ikke om jeg blir særlig mer beroliget av ul i uke 9/10 ettersom jeg mista i uke 10+4 sist... Og er ikke noe vits å vente kjempelenger heller, for jeg går jo allerede nå og er bekymret, er jo bare i uke 5... Så da hadde jeg godt kunne hatt enda en ul mellom tidlig og ordinær, men hva må til for at jeg skal få det? Maser jeg nå... Liker bare ikke å gå å være så bekymret! Masse lykke til på ul damer Stas dette her, selv om jeg er litt sjallu da
opsi fødeklar Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har hatt en ma og en sa, derfor får jeg tidlige ul. Men tro ikke at jeg ikke måtte kjempe meg til den. hehe. Den jeg tok i uke 8 tok jeg privat, og i morgen skal jeg på sykehuset og ta der. Jeg så et hjerte som banka i uke 8, pluss at ho så mye bevegelse. Så jeg er litt beroliget, men gruer meg alikevel vannvittig. Vil høre at alt er bra med "ungen" min.
Nagilimia Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Jeg ville det bare selv for jeg var nysgjerrig, men da måtte jeg betale 700,- De tar tidlig ul ved private klinikker, f.eks Volvat. Her er foresten en video fra ul uke 10: http://www.i-am-pregnant.com/Pregnancy/calendar/week/10 Synes nesten babysen vår var lik på ul fredag uke 9
Emo girl Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 jeg skal på UL i uke 11, er veldig spent, for jeg er så bekymra for at det skal være noe galt som sist.... synes uke 11 er litt sent og, skulle gjerne visst om hjertet slår...
Miss Dynamite Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 på www.minvakrespire.piczo.com og på ul bilder, der ser du bilde av klumpen min i slutten av uke 9....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå