Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg tok KS for 2,5 mnd siden,og er ikke god i såret enda. Verker en del på venstre side,og der er hard der såre er på såre,så er jeg litt blå over.. Noen andre??? Og hvordan er deres sår????
Willy Wonka Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jeg tok keisersnitt for snart 7 mnd siden. Aldri hatt problemer med såret. Synes du skal ta kontakt med legen din, jeg ) Ikke meningen at du skal gå rundt å ha vondt. Lykke til.
lille_Harepus Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 jeg tok kerisersnitt for 3 måneder siden. Aldri hatt særlig vondt. Men har ikke følse på på høyre side av arret (over). på venstre siden er jeg litt nummen, men kan ihvertfall føle noe arret er sånn blå-lilla, hvertfall når jeg fryser. men det er veldig pent og lite arr. Hadde faktisk forventet at det skulle være verre!
Krøvvel Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Du må gå til lege. Jeg var bra etter 2 uker, null smerte. Nå 3,5 mnd senere kjenner jeg INGENTING, man kan knapt se snittet hvis man ikke vet om det. Det eneste jeg kan si jeg kjenner igjen, er at det en stundt var hard under såret, og litt følelsesløst. Men det forsvant. Få det sjekket du:-)
DoubleTrouble Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Hei! Jeg tok keisersnitt for 10,5 mnd siden. Hadde ingen problemer med såret i ettertid. Nå vises det nesten ikke i det hele tatt. Følelsen rundt arret har også kommet litt tilbake. Kontakt legen din du. Du kan ha fått en infeksjon i såret ditt.
Ninemi Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Er snart 8 uker siden, og 4 uker etter keisersnittet hadde jeg ingen plager i det hele tatt. Så som de over her sier bør du få en sjekk av lege. Lykke til!
bergen81 Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Jeg tok ks 16 januar i år, og jeg har fremdeles litt vondt. Frem til for et par uker siden var det faktisk veldig vondt nesten hver dag. Det sved og stakk i såret, og jeg fikk ofte store smerter i såret når jeg tisset. Har vært til mange undersøkelser og sjekker, men jeg har i hvertfall ingen infeksjon. De fant ikke ut hva som var galt, men jeg må bare følge nøye med på hvordan det utvikler seg. Håper de ikke har oversett noe, men det har som sagt blitt bedre de to siste ukene. Jeg er også følelsesløs over arret på ene siden, men det synes jeg ikke er noe plagsomt. Jeg ville tatt en tur til lege uansett, greit å få det sjekket. Men det trenger altså ikke være noe galt:) For noen tar det bare litt lenger tid! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Ja d går nokk over her også,noen kan d ta lenger tid m en andre.. Og hadde d vært infeksjon hadde jeg vel hatt feber??? Hvar på s,huset for 14 dager siden,og han sa d var fint,men han bare kikka på arret... Han sa at d var noe vev greier,men vist d ikke blir bedre,så ringer e igjen...
Sunshine med småtroll:) Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har tatt d for 5.5uker siden og det gror fint=) hvis det verker må du ta kontakt med lege da det kan være en infeksjon.
Gjest Orkideen Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Jeg tok keisersnitt for 10 uker siden. I åtte uker hadde jeg smerter i på venstre side av operasjonssåret. Der jeg hadde smertene kunne jeg kjenne er hard kul. Jeg spurte legen hva det kunne være. Han sa det var der kirurgen hadde startet å sy. Det blir en kul der hvor tråden er festet. Dette er ubehagelig og det tar tid før den forsvinner. Nå etter 10 uker er jeg helt fin og den vonde og harde kulen er borte. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Tok keisersnitt for snart 6 uker siden. For et par uker siden begynte et par utposninger å renne blod. Det må pensles og kan fjernes om noen måneder. Det er slimhinner som har "falt utenfor" såret. Vet jo ikke om det er det samme. Hadde også irritasjon der stingene begynte. Da de fjernet tråden, ble den irritasjonen borte. Det var ca 2 uker etter ks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå