Gå til innhold

Noen andre som ikke har ømme brsyter?


Storken1979

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 8+0 i dag, har ikke hatt en eneste dag med ømme bryst. Har vært gravid 3 ganger før og da var jeg skikkelig øm fra IKM, sånn at jeg måtte holde på dem ned trappa og sånn :-) Men må innrømme at jeg nå går og venter fælt på at det skal skje noe.. Ellers er jeg jo kvalm og grinete, så symptomer har jeg jo. Noen andre som ikke har hatt ømme pupper i det hele tatt???

 

bare lurer,....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjente ingenting i brystene før ved 9 fullgåtte uker! Da kom murstein følelsen for fullt:-) Dette blir på en måte mitt 3 svangerskap (mistet nr 2 i uke 19), de sier at mange opplever at puppene blir mindre og mindre øm for hvert svangerskap som går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk ikke ømme pupper før på 2.trimester tror jeg;) så det varierer veldig fra svangerskap til svangerskap:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ømme bryster- Er 11 uker på vei. Symptomene er litt annerledes nå enn ved forrige svangerskap og. Ikke sammenlign for mye. Det er så lett å bekymre seg unødig- Intet svangerskap er likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også bekymret meg over det samme. Har ikke ømme bryster jeg heller. Tror det er veldig forskjellig når i svangerskapet det kommer. Hadde faktisk melk i brystene sist ved uke 7 som endte i ma, men nå har jeg jo ikke, og er også i uke 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe jammen godt å se at det er flere, hadde kjemproblemer med null melkeproduksjon etter jeg fødte forrige gang.

 

Begynte nesten å lure om de hadde "skrudd seg av" for godt. Jammen mye rart som faller en inn når en når rundt og venter på at 1 trim, skal bli ferdig hehe.

 

takk skal dere ha alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...