Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Da satt jeg her med noen FRYKTELIGE rier.. Har de siste dagene ant at noe måtte være på gang, og i går mårres gikk slimproppen, fikk en del kraftige menssmerter og en del ubehag, men ingen rier. I natt våknet jeg av rier og det gikk fort fra å være litt småvond til å bli fryktelig vonde. Snakket med føden, de ba meg se det an, ta en dusj og ta livet med ro. Gjore det, men ting ble bare en da værre. Så vi dro på føden for kontroll, men har desverre nesten ikke åpning... Så da ble jeg kastet hjem igjen, å nå sitter jeg her med rier, SATAN det er vondt! Hehe.. Jaja, håper de ikke forsvinner!!
reekleim *fødeklar* Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Lykke til! hold oss oppdatert når du klarer!!!
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Feigt:P Hehe...lykke til! =) Håper det ikke gir seg;D
mai mammaen til to Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 urettferdig.. skulle ønske det var meg.. lykke lykke til..
hmmm? Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 åå du har jo termin ikke så langt fra meg du... det begynner så nærme seg nå... Er enig med snartobarnsmamma skulle ønske det var meg, selv om jeg unner henne en fødsel før meg ) lykke til får håpe du snart kan reise på føden og få konstantert nesten full åpning ;o) hehe, lykke til...
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2008 HUFF, dette er vondt.. Skjønner ikke helt hva de mener med at det skal bli sterkere, kan da umulig mene vondere? Hm, tror jeg må ringe ned, vet ikke helt hva jeg går og venter på, har jo satans rier hele tia! KOM UT LILLE VENN!
Fiona76 Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Kanskje det blir meg også..... Hadde termin 2 dager siden.....men føler at det er noe på gang!! Det er fullmåne i dag også...og det skal hvist være flere fødsler da...! Men jeg har hatt falsk alarm 2 ganger nå....så håper dette er IKKE er det....but the real thing! Lykke til med din iallefall...........
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. mai 2008 Nå begynner det å bli latterlig vondt, så nå skal jeg spise litt, så stikker jeg nedover igjen! Er tross alt 30 min me bil t sykehuset! Wæ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå