Lillesnuppis Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Noen kommer med innlegg her. Å spør andre om å legge det inn på Skravle for dem. Hvorfor kan dem ikke gjøre det sjøl? Jeg har venninner inne på skravle jeg å, men har jeg ett problem så skriver jeg det der inne med mitt eget nick. Hva er vitsen med å late som man har det som plommen i egget, når man egentlig har det jævelig å trenger noen å snakke med? Er det ikke bedre å snakke med noen som kjenner deg på godt å vondt da? Er jo dem som kan hjelpe deg i real life. Vi andre kan jo bare gi råd på hva som bør gjøres og ikke bør gjøres.
blond Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hva er meningen med å ta opp vanskeligheter her hvis man søker svar hos venninner man også har i virkeligheten? Noen er veldig personlige her og vil skjerme nicket sitt og ikke bli gjenkjent fordi det er deilig å være anonym. Noen reagerer veldig på enkelte nick og gir usaklige og nedlatende svar, ikke rart man bruker anonymknappen da. Større sannsynlighet for å få seriøse svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå