Northernlights Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 B vitaminer. Gjerne mat som er rik paa vitamin B, saa spis mye noetter og mandler. =o)
vrengte*fuglehund*øre*pupper Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har vært endel plaget med det,legen min anbefalt et tilskudd av sink og magnesium. Nå tar jeg det hver dag,og krampene er helt borte.
vrengte*fuglehund*øre*pupper Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Legen min sa at det kan bli noen mangler i kroppen av magnesium osv etter graviditet,fødsler, stress med småbarn og full jobb. JEg slipper iallefall og stå opp hver natt med "megakramper" som jeg hadde før jeg begynte med tilskudd.
hit og dit Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Magnesiummangel er veldig vanglig hos gravide. Eg tok piller med magnesium kombinert med b vitamin gjennom heile svangerskapet, og var kun plaga med kramper mot slutten. Da trengte eg ekstra kalium og tok det. Krampene var borte. Magnesiummangel kan typisk fremkalle bekkenløsningsliknande symptomer også, med ryggverk og leddverk. Kalium er og typisk i kramper, da det er direkte med på å vedlikholde kvilepotensiale i musklane. Lite kalium gjer at musklane har lett for å få kramper. Så begge deler er nok verdt å forsøke
kua kalva,drektig igjen Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. mai 2008 da må jeg prøve, våkner flere gang om natten med kramper, har tilogmed krampe i ræva:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå