Gå til innhold

Noen som har EL i slutten av mai-måned??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er inne i min 1. ordentlige prøveperiode nå og er jo veldig spent.

Venter EL rundt den 23. mai, hvis det stemmer da. TR har vært så uregelmessig, at det ikke har vært like lett hver gang å regne ut den riktige datoen. Prøver og ikke tenke så altfor mye på det. Merker at jeg har et positivt sinn, og egentlig bestemt meg for at dette skal vi klare. Har ikke brukt prevensjon på 3 år, men jeg skal bli gravid jeg. He he. Bestilt time hos legen den 20. mai... Er litt spennende også må jeg si. Spiser vitaminer til den store gullmedaljen og har planer om å slutte og røyke. Vi har også begynt å spise sink begge to.... Noen andre her som også har EL i slutten av mai eller??

Stor "lykketilklem" til alle dere andre som også prøver...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har El i slutten av mai..nærmere bestemt rundt 25-26 mai! jeg reiser til danmark den 24-30 mai for insem. så EL MÅ komme da heheh :-)

Skrevet

Jeg skal ha neste EL ca 30 mai, hvis det ikke blir full klaff på 1pp, som jeg er i nå. Har IKM 16. mai, så da får vi se om jeg går over i 2pp eller om det blir 1.trimester på meg :-)

Skrevet

Jeg har EL ca 2 juni. Det blir første pp. Ikke lenge igjen nå:)

Skrevet

Jeg har EL ca 21-22 mai så vidt jeg vet. Har brukt p-sprøyte og sluttet med den på okt. 07. Hadt regelmessig mens siden jan-08, men el-testene som jeg har tatt viser ikke når jeg har EL, så det er litt vanskelig å si.Datoen er utifra det jeg har regnet ut selv... TR kom i dag, og det var nedtur. Men, men det er bare å prøve igjen ;-) Som du sier, det er viktig å være positiv! Er det slik at så lenge en har mens så har en EL? Noen som vet d? Blir helt forvirret av dette altså ;-)

Skrevet

Det ble visst ikke full klaff 1pp, fikk mensen 9 dager før tiden, så da regner jeg med at neste EL kommer ca 20- 21.mai.

Skrevet

16.-17.mai.. Men det blir vel mer midten av mai kanskje det:;)

Skrevet

Ja, hvis tr kan se til å innfinne seg (eller helst ikke da.....) snart, så regner jeg med at jeg har el i slutten av mai.....

Skrevet

*kremt* lese overskriften en gang til... Nei, jeg har forhåpentlig IKKE el i slutten av mai.... Venter på en positiv test 16-17;)

Skrevet

jeg har el mellom 20 og 25 mai (har ikke helt fått kontroll på syklusen ennå), etter at jeg fikk mensen i dag:(! det er midt i eksamen, men må nok få tid til litt kos for det:)

Skrevet

Min skal være 19-24 mai, men hadde ikke el sist mnd desverre (noe som skulle være min første pp)...jeg skulle hatt mensen 8 mai,,men sitter enda og venter,,så mulig el blir noe utsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...