Gå til innhold

Faen! Er så forbanna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakka me en kamerat av bf til Daniel.

Fant ut at han hadde løyet om endel ting han har sagt til meg i det siste!

Jeg trodde virkelig at siden jeg hadde flyttet nærmere han, at han nå ville skjerpe seg. Fikk inntrykk av det.

Vært å besøkt oss og lign.

For en uke siden sa han at bilen hans var ødelagt, men at han egentlig hadde tenkt til å komme denne helgen som var nå.

Det var jo kjempefint tenkte jeg, fint at han prøver i det minste nå :)

Fortalte det til kompisen til bf, som sa at det var tull, bf kjørte til kompisen sin igår.. . Bilen er i topp stand, og har ikke vært ødelagt på lenge. Sist var før vinteren, da han ble påkjørt bakfra.

Han har også sagt at han ikke har sommerdekk til bilen og kjører med vinterdekk enda.

For ikke så lenge siden kjøpte han felger og hjul til bilen.

Trodde virkelig han ville skjerpe seg nå.

Men neeei...

:/

Det verste er at det går utover Daniel, han kjenner ikke pappan sin enda.

Men når han blir eldre og lover D ting, men kommer med løgner..

åå, gruer meg til D blir større:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld at jeg sier det, men er barnefaren sånn så er det vel like greit han ikke blir kjent med han.

Mange barn som lever opp uten fedre.

Min datter har en far som aldri har vært der for henne. men å fly rundt med damer å k... ja det klarer han. Han har akkurat fikk sin sjette unge for noen mnd tilbake.

6 unger med 5 forskjellige mødre.. ( å han er stolt av det)

Min datter vil heller ikke ha kontakt med han i disse dager. det er hennes eget valg, men nå er hun så stor så hun bor sammen med kjæresten sin. så når pappan har tid for henne å skal leke pappa så fikk han klar beskjed... Du hadde ikke tid til meg da jeg var mindre, nå har ikke jeg tid til deg. Å da fikk hun en kjempe fin strofe slengt i ansiktet. OK, men så bare stikk da din drittunge. Kom ikke til meg da du trenger hjelp. For da er døra stengt.

Den har jo ikke vært åpen før så hvorfor skal den lissom være det nå???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...