Lille-mor Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Jenta er blitt 2,5 uker og familien maser noe hinsides om hva hun skal hete... På tide å ta en avgjørelse, hvor vanskelig vi enn synes det er... Vi er omsider kommet frem til tre alternativer. Hva ville du valgt? Jenny Mathea Leonora Sofie Leonora Mathea
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Har dere tenkt til å bruke begge navnene i dagligtale? Isåfall er Jenny Mathea det fineste av navnene da de andre blir ganske lange å uttale. Ellers foretrekker jeg Sofie og Mathea alene framfor kombinasjonene dine
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Jenny synes jeg er oppbrukt.. Men Leonora er et vakkert navn. Hadde tatt det selv faktisk om det ble flere Så da går min stemme til Leonora Sofie.. Selv om jeg også er veeldig gla i Mathea.Fordi jeg synes det klinger bedre
MariaShira Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Leonora sofie tror jeg var en dansk dronning, men mulig jeg husker feil! jeg liker Jenny jeg, enkelt og greit!
Vannmann35 Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Leonora Sofie - uten tvil! Liker ikke Mathea og Jenny i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Jenny Mathea synes jeg er finest og lettest og si. Eller så er Leonora Sofie også fint. Men jeg ville valgt det Jenny mathea
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Jenny Mathea er kjempefint! Liker ikke Leonora, men Sofie er også fint..
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Jeg syns Jenny er nydelig, så ville valgt Jenny Mathea, en veldig fin kombinasjon. Jenny Sofie er også fint.Jeg syns ikke så mye om Leonora og syns det er såpass langt at jeg ikke ville hatt et navn nr 2. Sofie og Mathea er fine navn som også kan stå alene.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 Jenny Mathea. Flott, og klinger bra! Leonora er for langt mtp mellomnavn..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #14 Skrevet 5. mai 2008 Jenny Mathea klinget best av disse navnene.. Men hva med Leona? Lettere å bruke som første fornavn. Eller Leonora som siste. Jenny Leonora eller Jenny Mathea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå