Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket syns dere er finest? Kommentarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Martine er finest

Skrevet

Jeg synes også Martine er finest.

Skrevet

Oj, det va vansklig...kanskje Elvira, nei vet du hva, jeg klarer ikke bestemme meg, begge var fine...:)

Skrevet

elvira;) fordi det er "uvanlig"

martine er også veldig søtt og ikke noe ti-på-topp navn da men jeg liker elvira best!

 

ei jeg kjenner har kalt jenta si cornelia og det synes jeg er sååå nydelig!

Skrevet

martine:))

Skrevet

Evira!!

 

Synes det er fint med navn som ikke dukker opp overalt!

 

Lykke til med valget!

Skrevet

Martine.

 

Men Elvira er også ok.

Skrevet

martine;)

elvira minner meg om høna i viva villaveien

Skrevet

ELVIRA..;) jeg syns det er kjempe fint navn..

Skrevet

Definitivt Martine! Elvira får meg til å tenke på Elvira Nicolaysen, å hun synes jeg er helt merkelig:)

Skrevet

Elvira synes jeg er et nydelig navn. Martine er for meg litt småpikeaktig, men veldig søtt altså!

Skrevet

Martine er min favoritt!

Skrevet

Martine!! Det er vår favoritt! toåringen har allerede bestemt at babyen vår skal hete Martine!

Skrevet

Helt klart Martine! Elvira minner meg også mye om Elvira Nicolaisen, og hun er rar...

Skrevet

Elvira helt klart, Martine er et kjedelig navn. Hadde tatt det på en blunk om ikke det var venninna mi som har førsterett på det;)

Skrevet

Elvira er nydelig! Martine synes jeg kanskje er litt kjedelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...