*Urolig* Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Oj, det va vansklig...kanskje Elvira, nei vet du hva, jeg klarer ikke bestemme meg, begge var fine...
Ladybug~N&E Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 elvira;) fordi det er "uvanlig" martine er også veldig søtt og ikke noe ti-på-topp navn da men jeg liker elvira best! ei jeg kjenner har kalt jenta si cornelia og det synes jeg er sååå nydelig!
Promp Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Evira!! Synes det er fint med navn som ikke dukker opp overalt! Lykke til med valget!
jente30L Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 martine;) elvira minner meg om høna i viva villaveien
mai mammaen til to Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 ELVIRA.. jeg syns det er kjempe fint navn..
Lykkelig3barnsmamma Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Definitivt Martine! Elvira får meg til å tenke på Elvira Nicolaysen, å hun synes jeg er helt merkelig:)
Mummimamma;-) Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 Elvira synes jeg er et nydelig navn. Martine er for meg litt småpikeaktig, men veldig søtt altså!
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 5. mai 2008 #16 Skrevet 5. mai 2008 Martine!! Det er vår favoritt! toåringen har allerede bestemt at babyen vår skal hete Martine!
Novemberbolle Skrevet 5. mai 2008 #17 Skrevet 5. mai 2008 Helt klart Martine! Elvira minner meg også mye om Elvira Nicolaisen, og hun er rar...
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 5. mai 2008 #18 Skrevet 5. mai 2008 Elvira helt klart, Martine er et kjedelig navn. Hadde tatt det på en blunk om ikke det var venninna mi som har førsterett på det;)
Ophelia & Jr. Skrevet 5. mai 2008 #19 Skrevet 5. mai 2008 Elvira er nydelig! Martine synes jeg kanskje er litt kjedelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå