Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Hjelpes så fort det går... For ett år siden akkurat i dag ble jeg mamma til verdens baste lille gutt, det føles som det var i går... Og på dette året har han til og med rukket å bli storebror!! For 9 dager siden ble jeg mamma for andre gang til ei nydelig lita jente. Jeg er så utrolig takkenemmelig for at jeg får være mamma til to så fantastiske barn... Er så glad for at jeg ser at de har det godt. Kjenner så mange følelser surrer inni meg nå... Måtte inn på rommet å se på min lille engel i stad å gråte en liten skvett... Tiden går så alt for fort og i kveld har jeg lovet meg selv å nyte hver dag og hvert minutt med mine små, de vokser så fort og snart vil jeg savne den tiden da de en gang var små.
Monajenten Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 For et herlig innlegg:-) Gratulerer så mye med ettårsdagen til Victor!! Og gratulerer som tobarnsmamma, nydelig navn lillesøster har fått også:-D
Trebarnsmamma30 Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Gratulerer så masse med ettårsdagen til Victor, og gratulerer med babyen=)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Grattis så mye med dagen :) Det er stort med den første bursdagen!
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Gratulerer så masse med ett års dagen til Victor=))) Og gratulerer med lille jenta og,så hun vart hetende Adelina,veeeldig fint navn. husker du la ut ett innlegg om navne på BIM=))) Når i april fikk du? synst og huske vi hadde termin ganske likt,jeg fikk 2 april,men hadde termin 13 april da=)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Tusen takk allesammen:-) Jeg hadde termin 29 og fikk 25.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå