Gå til innhold

<? noen svar takk.. 6 mnd =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenten min har vært veldig tett og forskjølet i det siste.. det har jo jeg også.. så ganske logisk.. MEN... hun hoster... har gjort det en stund.. hs mener at det var oppmerksomhets hoste som hun kalte det?dfette var når datteren min var våken. men nå de siste nettene (2 siste) hoster hun litt.. ikke betydelig mye... ikke surklete.. hun er helt seg selv. snakker og blid og spiser.. ingen feber... men bør jeg ta kontakt med legen`? jeg føler selv at det ikke er noe,... men bedre og ringe en gang for mye en for lite...? og hun er ekstremt tett i nesen...?? har sluttet og amme for litt siden.. kan det ha noe med det og gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte,,, ingen?

Skrevet

Grrr, prøvde å holde meg, men siden du maser så... HVIS UNGEN DIN ER SYK, SÅ GÅ TIL LEGEN!!!!

Skrevet

hmm, om du er veldig bekymret så ville jeg gått til legen å fått sjekket det:)

Jenta mi også hostet litt, men det er det hs di kaller oppmerksomhetshoste hehe.. Hun har omtrent sluttet litt med det nå da (7mnd) men i begynnelsen var jeg litt bekymret jeg også. Det er jo litt sånn tørrhoste også, så jeg ble litt redd av den. Om jeg hoster litt sånn, så gjør hun det også, så det er litt tulling fra hennes side tror jeg:)

Men jeg hadde nok reagert om hun begynte å hoste om natten mens hun sov, for da kan jo det vel ikke kalles oppmerksomhetshoste?? Nei her ble det litt mye synsing frem og tilbake fra meg... som sagt, ring legen din du:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...