Monajenten Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Vi var på Fløien i går og tok masse herlige bilder:-) Begynner her, og så bildene fremover:-) http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/353930/offset/17 *stolt mamma*
2 søte småpiker Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Så skjønne de er, de ligner på deg begge to, gjør de ikke?
Monajenten Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 Takk:-) Njaaa, hehe. De er gode mixer begge to;-) Har mine øyne og farger, men ellers er de i grunnen veldig like på pappaene sine:-) Lillebror ligner også på moffen (men så ligner jeg veldig på pappa så det er jo logisk;-))
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Nyyydelige begge to Den stokkevogna, er du fornøyd med den? (spør hun som aaaldri skal bytte ut buggisen hehe)
Monajenten Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2008 Hihihi takk:-D Ja jeg er veldig fornøyd. Hadde den til Adine også, og har tenkt å beholde den til en evt. tredjemann:-p Eneste er at den er upraktisk på brostein (som jo er en god del av i Bergen, hehe;-)) Men veldig god og lett og trille, og ungene stortrives i den, sitter høyt og fint.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Så like de er, Mona:) Sjarmerende begge to - kjempe søte:)
Monajenten Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2008 Takk:-) Ja de er like til tider, og det er jo i grunnen litt rart siden de har to pappaer som er vidt forskjellige i utseende:-) Men de har vel fått litt av mammaen sin ja (stakkars:-O) ;-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Jøss, de er jo nesten like vakre som min jo!! Trodde ikke det gikk an jeg:P Kjempeskjønne unger, skjønner at du er stolt:) Og for en sjarm lillegutten har da, der han sitter i vogna og gliser:)
Monajenten Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. mai 2008 Tusen takk kanarifuglen min;-) Litt av et kompliment da, nesten like vakre som din:-O :-D Jaaa han er en skikkelig sjarmis når han gliiiser og viser de nydelige smilehullene sine:-) Godklumpene mine:-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 *kvitre kvitre* Hehe, jammen de var jo ordentlig nydelige begge 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå