Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vell ikke farlig å blande nestle maigrøt for 4 månder med vann istedetfor melk?

min fikk grøt i dag for første gang et par teskjer, men hadde ikke mme og har ikke mm til å ta oppi. Så min mor bare blande det med vann og sa det ikke gjorde noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart det står på bruksanvisningen at man skal bruke melk da. Hvorfor kjøpte dere ikke bare mme?

Skrevet

Grunnen til at denne grøten skal blandes med mm eller mme, er at den i seg selv ikke inneholder alt det babyen din trenger. Svaret på spørsmålet ditt er, at det er ikke farlig å blande med vann, men grøten blir ikke næringsrik nok.

Skrevet

Det er ikke farlig, men den får en rar farge, snodig konsistens og smaker forferdelig.

Så ... neste gang bør du heller forsøke med mme i ;-)

Skrevet

Det er nok ikke farlig. Men den blir nok ikke så mettende som den skal.

Skrevet

Hi her.

vi hadde det ikke, hadde ikke planer om å gi henne grøt i utganspunktet. og hun nektet å ete fra puppen min. måtte ha i seg litt mat.

fint. hun fikk jo melk av meg senere på kvelden for da ville hun ha. så det gjorde vell ikke noe denne ene gangen. det var jo bare en smaksprøve. Fikk som sagt bare noen teskjer

Skrevet

nja... sikkert ikke farlig for en gang eller to. men det går jo utover næringsinnholdet i grøten om man blander det med vann og ikke mm eller mme. barnet får ikke den næringen det skal ha om man bruker vann. når det står på pakka at man skal bruke mm eller mme så skal man det. men som sagt.. for en gang eller to er det ikke farlig.

Skrevet

Hi her.

ja neste gang blir det med melk i. det var min mor som overtalte meg.

jeg er egentlig mer av den forsiktige typen. :)

Skrevet

Det blir nok første å siste gang.!!!!!!!!

Skrevet

Bensinstasjoner er åpne om søndagene også...

Skrevet

HI her.

litt sent nå , dere sier noe. men som sagt det var min mor som gjorde dette. jeg fikk ikke det med meg før hun alt hadde laget den til henne.!

Skrevet

Hehe, javel ja...

Skrevet

hahaha, snakk om drama !

Det gikk nok veldig bra det.. hehe, rart at jenta di likte grøten med bare vann i.. hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...