01-08-2008 Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Er det noen som har prøvd disse til barn/baby?? Dette er det som står om den/dem: Allerginøytral, antibakteriell og med antimidd fiber. Trekk i 100% bomull. Vask 60 grader. De var faktisk ikke så dyre heller.. Var derfor jeg tenkte litt på disse..
2 Gullunger Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Har kjøpt Høie allergo dyne til han i magen min - den kjøpte jeg på Spar Kjøp til, jeg tror det var, kr. 300 (de selger den flere steder). Vet ikke om det er den eller den andre typen de hadde hos Spar Kjøp du refererer til over her - men allerginøytral, antibakteriell og antimiddfiber... som du skriver om dynen hørtes jo bra ut! Kan ikke forstå annet enn at det skal være en bra dyne.
01-08-2008 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 Jeg tenkte på den typen som var litt billigere, men trur det står nesten det samme på alle dynene.. Virka sånn hvertfall.. Nei, jeg synes den dyna egentlig hørtes veldig bra ut.. Trenger jo ikke å være fra et kjent merke så lenge den er god å bruke tenkte jeg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå