*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Noen som har denne linken?? og evt link til de norske jordmødrene som gikk på nrk for en stund siden??
VenterNummer2 Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 http://www.tv3.no/sykehuset 1. "Åpne menyen" 2. "Program" 3. Velg program du ønsker å se
VenterNummer2 Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Jordmødrene: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/294460
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå