angel27 Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Jeg er ca. 11 uker på vei, og vi har bestilt tur til Thailand i juli. Har sjekket litt rundt og de fleste anbefaler det ikke... Jeg har alle vaksiner fra før. Men det er jo en lang flytur etc. Noen som har erfaring med reis dit som gravid?? vi vurderer sterkt å heller reise til en litt nærmere plass, men så har vi så veldig lyst og....
Blixen* Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hei, jeg reiste med vennina mi i fjor, da var hun 10 uker på vei. Det var ikke noe problem det. Både jordmor og lege fortalte henne at det var helt i orden å reise. Bare vær forsiktig med det du spiser. Kokt og stekt er bra:) Vi møtte flere gravide fra Norge når vi reiste. Hun ble faktisk dårlig i magen under turen, men babyen ble født helt frisk og helt normal:) Har selv vært en tur på Kreta forrige uke, og blei litt dårlig i magen der også. Jeg er 12 uker på vei i dag... regner med at alt går bra. Syntes du skal reise ned og kose deg masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå