XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Har ikke vært i så mange kirkebryllup, og er veldig usikker på hvordan dette foregår.. Hva er vanlig?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 jeg har ikke vært i noen der dette har blitt brukt og kommer heller ikke til å bruke det selv.
Mamman til Mari Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Vi skal ha ringpute fordi sønnen vår skal bære ringene ned kirkegulvet. Det er hans oppgave den dagen, og han gleder seg veldig :-) Hvis en ikke har en ringbærer, feks brudesvenn eller brudepike, tror jeg det ikke er vanlig å ha ringpute. Eller???? Da er det vel vanligst at den mannlige forloveren har ringene trygt plassert i lomma.
brooklyn Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 har vært i endel bryllup og aldri sett ringpute bli brukt. Vi hadde det heller ikke. Min svigerfar hadde ringene trygt i lommen.
Vannmann35 Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Nei - det virker litt rart synes jeg... På Orkdalsmenighetenes hjemmeside står følgende alternativer: Brudgommens forlover er den som ofte får oppgaven med å ta med ringene inn i kirka. Når kan kommer frem kan han legge ringene - På alteret - På alterringen - På et bord eller en pidestall ved siden av stolene til forloverne - Beholde de i lommen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå